Europa Universalis IV: Conquest of Paradise utannonserat

Robot
Medlem
Europa Universalis IV: Conquest of Paradise utannonserat

Rätt säker på att de utannonserade det här för mer än en månad sen.

http://www.paradoxplaza.com/press/2013/11/first-expansion-for...


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ja, det var i början på november. Hehe, slowpoke-fz. Hey guys!

Så?

Först är inte alltid bäst


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Ch4rles:

Ja, det var i början på november. Hehe, slowpoke-fz. Hey guys!

Skrivet av Dumlen:

Rätt säker på att de utannonserade det här för mer än en månad sen.

http://www.paradoxplaza.com/press/2013/11/first-expansion-for...

Bah, drygt när de skickar ut pressmeddelande och formulerar det som världsnyhet med dagens datum och allt. Lura en stackars spelskribent! Nåja, nu har vi rapporterat om det i alla fall..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Jag saknar den sanna känslan av att vara upptäcktsresande på medeltiden. Finns det verkligen en kontinent på andra sidan havet? Eller är jorden platt och man faller över kanten? Eller bor det stora monster där? Ge mig lite autenticitet!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Jag saknar den sanna känslan av att vara upptäcktsresande på medeltiden. Finns det verkligen en kontinent på andra sidan havet? Eller är jorden platt och man faller över kanten? Eller bor det stora monster där? Ge mig lite autenticitet!

Det är en del utav expansionen. Man kommer få välja om den amerikanska landmassan ska bli randomiserad.


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Ch4rles:

Ja, det var i början på november. Hehe, slowpoke-fz. Hey guys!

Skrivet av Dumlen:

Rätt säker på att de utannonserade det här för mer än en månad sen.

http://www.paradoxplaza.com/press/2013/11/first-expansion-for...

Bah, drygt när de skickar ut pressmeddelande och formulerar det som världsnyhet med dagens datum och allt. Lura en stackars spelskribent! Nåja, nu har vi rapporterat om det i alla fall..

Nåja, de kanske utannonserade ett släppdatum och en trailer idag? Det hade de inte gjort innan.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Jag ser ett problem med den här sortens DLC och det är att det bidrar till att man skjuter på sitt spelande.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Skrivet av Zedilius:
Skrivet av slartibartfast:

Jag saknar den sanna känslan av att vara upptäcktsresande på medeltiden. Finns det verkligen en kontinent på andra sidan havet? Eller är jorden platt och man faller över kanten? Eller bor det stora monster där? Ge mig lite autenticitet!

Det är en del utav expansionen. Man kommer få välja om den amerikanska landmassan ska bli randomiserad.

https://www.youtube.com/embed/WvktvCQqwk4

Men planeten är fortfarande rund och man vet från början att det finns en kontinent på andra sidan havet.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Zedilius:
Skrivet av slartibartfast:

Jag saknar den sanna känslan av att vara upptäcktsresande på medeltiden. Finns det verkligen en kontinent på andra sidan havet? Eller är jorden platt och man faller över kanten? Eller bor det stora monster där? Ge mig lite autenticitet!

Det är en del utav expansionen. Man kommer få välja om den amerikanska landmassan ska bli randomiserad.

https://www.youtube.com/embed/WvktvCQqwk4

Men planeten är fortfarande rund och man vet från början att det finns en kontinent på andra sidan havet.

Men med den nya expansionen så kan man inte veta precis vart man ska bosätta sig i den nya världen för att få bäst start. Man kunde exploita det så lätt i det nuvarande spelet eftersom det finns guld överallt. Dra dit, ta alla de områderna och sen hyr man in mercs å tar över världen.

Medlem

Har alltid varit sugen på att prova på strategispel, men så fort jag kollar på videos av dem så får jag huvudvärk, fan så mycket att hålla reda på känns det som, och klöddigt ser det ut, men samtidigt verkar det roligt.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Har alltid varit sugen på att prova på strategispel, men så fort jag kollar på videos av dem så får jag huvudvärk, fan så mycket att hålla reda på känns det som, och klöddigt ser det ut, men samtidigt verkar det roligt.

Go for it!, Lite högre inlärningskurva men så mycket roligare. Vill du komma undan billigt för att se om det är din grej så köp hearts of iron 3.. Det var där mitt intresse för denna typ av strategi väcktes...

Medlem
Skrivet av Lognoreng:
Skrivet av svidishkaboj:

Har alltid varit sugen på att prova på strategispel, men så fort jag kollar på videos av dem så får jag huvudvärk, fan så mycket att hålla reda på känns det som, och klöddigt ser det ut, men samtidigt verkar det roligt.

Go for it!, Lite högre inlärningskurva men så mycket roligare. Vill du komma undan billigt för att se om det är din grej så köp hearts of iron 3.. Det var där mitt intresse för denna typ av strategi väcktes...

hearts of iron är dock betydligt mer komplicerat än t ex Crusader Kings 2 som väldigt många fastnat för.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Lognoreng:
Skrivet av svidishkaboj:

Har alltid varit sugen på att prova på strategispel, men så fort jag kollar på videos av dem så får jag huvudvärk, fan så mycket att hålla reda på känns det som, och klöddigt ser det ut, men samtidigt verkar det roligt.

Go for it!, Lite högre inlärningskurva men så mycket roligare. Vill du komma undan billigt för att se om det är din grej så köp hearts of iron 3.. Det var där mitt intresse för denna typ av strategi väcktes...

hearts of iron är dock betydligt mer komplicerat än t ex Crusader Kings 2 som väldigt många fastnat för.

Har inte testat det, HOI är det enda jag spelat när det gäller paradox spel..

1
Skriv svar