En blodig jul med Payday 2

Robot
Medlem
En blodig jul med Payday 2

Det va kul i några dagar.

Medlem

Now I have a machine gun. Ho-ho-ho.


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Sjukt stor besvikelse. Nu spelade jag inte ettan, men enligt trailers och även i recensioner, målades spelet upp som någon form av "simulator". Om jag inte minns helt fel, så använde FZ just det ordet. Simulator. Det här spelet är så långt ifrån en simulator som det bara går att komma.
Det är rätt och slätt ett arkadbankrån med ett hundratal poliser som aggressivt kutar in i banklokalen med en ond bråd död till följd. Det händer ju ofta vid varje bankrån! Det finns ett hundratal punkter till som gör spelet till ett arkadlir och inget annat. Det är som att kalla War Thunder för flygsimulator (det är däremot ett roligt spel). Slutsats: Snälla FZ. Missbruka inte ordet "simulator". Då slipper jag och kompisarna köpa ett spel i onödan nästa gång.

Edit: "bankrånarsimulator" kallade man det för. Jeee rajt! XD


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Det enda roliga i Payday2 är när man lyckas utföra rån utan att bli upptäckt/stealth i endast suits. Dock så går ju det tyvärr inte på alla banor då de är triggade till att skicka obegränsat med poliser på en.

Trist faktiskt, hade velat ha möjligheten på alla banor att spela hur jag vill med mina vänner.

Och faktumet på hur polisen i spelet ens beter sig när man h ar 1 - 8 gisslan, de stormar in, skiter i om de dör på kuppen,

Jävligt synd, spelet hade potential, men det blev ett par dagars lirande när det var nysläppt, sen somnade spelet in i en tråkig svacka av grinding.

1
Skriv svar