Köp Just Cause 2 för 30 kronor – spela multiplayer

Robot
Köp Just Cause 2 för 30 kronor – spela multiplayer
Medlem
Köp Just Cause 2 för 30 kronor – spela multiplayer

Respekt. Avalanche har modstöd och sänker priset på spelet så att fler kan spela en populär mod.

Vad gör de stora utvecklarna/utgivarna när det kommer en populär mod? Tar bort modstödet i nästa spel och håvar in pengar på kassa DLC.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Respekt. Avalanche har modstöd och sänker priset på spelet så att fler kan spela en populär mod.

Vad gör de stora utvecklarna/utgivarna när det kommer en populär mod? Tar bort modstödet i nästa spel och håvar in pengar på kassa DLC.

True that. Utan detta skulle jag inte köpt spelet ö.h.t. nu tjänade dom istället 3 euro på ett gammalt spel.

Medlem

Skitroligt spel, kan bara tänka mig allt kaos man kan skapa i multiplayer!

Medlem

Garanterat köp

k3m
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Respekt. Avalanche har modstöd och sänker priset på spelet så att fler kan spela en populär mod.

Vad gör de stora utvecklarna/utgivarna när det kommer en populär mod? Tar bort modstödet i nästa spel och håvar in pengar på kassa DLC.

jepp

Medlem

Fick något write error när jag skulle testa i går =( Är säkert kul.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det värt att slänga in 30 kr extra för all DLC?

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Är det värt att slänga in 30 kr extra för all DLC?

Beror lite på, vissa utav grejorna är supersköna att ha med i spelet, de flesta dock är bara krimskrams man lollar runt med ibland

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Respekt. Avalanche har modstöd och sänker priset på spelet så att fler kan spela en populär mod.

Vad gör de stora utvecklarna/utgivarna när det kommer en populär mod? Tar bort modstödet i nästa spel och håvar in pengar på kassa DLC.

bara det att spel släpps med dlc(läs bf4/EA) gör en mörkrädd..
OT: förövrigt så är dessa utvecklare väldigt trevliga då jag har stött på dom ett flertal gånger, hoppas det går bra för dom.

Medlem

Så, köpt till polarn inför lan i mellandagarna.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Respekt. Avalanche har modstöd och sänker priset på spelet så att fler kan spela en populär mod.

Vad gör de stora utvecklarna/utgivarna när det kommer en populär mod? Tar bort modstödet i nästa spel och håvar in pengar på kassa DLC.

Arma 2 är väl ett glatt undantag till det där i så fall

Skrivet av Shrudder:

Respekt. Avalanche har modstöd och sänker priset på spelet så att fler kan spela en populär mod.

Vad gör de stora utvecklarna/utgivarna när det kommer en populär mod? Tar bort modstödet i nästa spel och håvar in pengar på kassa DLC.

Det är med all sannolikhet Square Enix som sänker priset på JC2.

...och har det verkligen gått så långt att så länge man låter bli att motarbeta hackers så har man "modstöd"? Då är mod-scenen verkligen död.

Avalanche har mig veterligen aldrig aktivt supportat moddar. De har helt enkelt låtit det ske.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Är det värt att slänga in 30 kr extra för all DLC?

Du får även Just Cause (1)

Medlem

Multiplayer-modden är sjukt skoj. 1000+ players på samma server blir kaotiskt, på ett bra sätt Och speciellt på flygplatsen.

Medlem

Själv fan jag MP innehållslöst och meningslöst. Kul för dom som bara vill experimentera, men annars tycker jag inte det är mycket att hänga i granen.

Men nu ska ju servrar kunna ändra regler och annat om jag fattat rätt, så om nån lyckas med att skapa en gigantisk team baserad deathmatch med objektiv så som att ta över områden, som jag kommer ihåg att jag läste om för ett bra tag sedan på moddens egna sida... Då vore det en helt annan femma.

För övrigt funkar stridandet knappt alls, dålig feedback och folk äter magasin efter magasin, och missar man i några sekunder, vilket man kan göra för kollisions kollen är åt helvete, så återfår man HP.

Så jag tror mest det här är något för folk som bara vill leka, och det är helt ok, men inte vad jag personligen är ute efter.

Medlem

extremt kul att köra mp

Medlem

Min subjektiva åsikt om multiplayer-modden är att den suger! Ingen AI och ingen svart marknad, hela grejen med spelet är ju att man ska skapa kaos genom anfalla läger dyl. Eftersom det inte finns en enda AI så finns inga vakter, inga bilar som åker omkring, ingenting, dött!! Racing är ju bara en liten del av originalspelet, fast här är det typ allt som är meningesfullt, avinstalleras!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar