Helgens digitala erbjudanden vecka 46

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 46

Demigod för enbart 100kr är ju riktigt nice

Medlem

Evil genius är helgens givna köp

Medlem

Demigod och Overlord-paketet verkar najs!

Medlem

Overlord II 75% billigare? Måste köpas!

Inaktiv

Overlord - 75 procent - 1,50 euro
Overlord II - 75 procent - 7,50 euro
Overlord: Raising Hell - 75 procent - 2,50 euro

Frestande!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Crysis+Warhead = bought

Då väntar bara ett inköp av nydator innan jag till sist kan spela de snyggaste spelen som producerats.

Medlem

Både Overlord och Evil Genius vore givna köp om man inte redan ägt dem. Kanske blir en investering i Demigod dock. Mycket bra erbjudanden den här veckan

/ LordDaimos

Inaktiv

http://www.fz.se/filmer/20070523/overlord-trailer/
2007 game of the year säger jag men jag är ju inte anställd på gamespot så vad vet jag har ju bara spelat spel i 20 år.

Medlem

Evil Genius för bövelen

Inaktiv

orka steam


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Evil Genius och Republic: The Revolution

båda för 9.99? eller 'r jag efterbliven

Ah impulsköpte kostade ju bara typ 66kr


signatur

a"C"RED -

Medlem

Overlord är lockande. Mycket spel för pengarna, även om det kanske inte är världens bästa spel.


signatur

Videomupp

Medlem

så typiskt att när jag väll har skaffat ett visa kort så kommer det inga intressanta helg erbjudanden på steam...

Medlem

Overlord 2 rekommenderar jag att ni köper hur kul som helst man sitter med ett fånflin nästan hela tiden


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av darknshy:

orka steam

jag fattar inte vaför många har emot steam? På de flesta forumen hittar man någon som klagar på det.

Det är la gött att ha alla spel samlade på ett ställe?

Kan inte någon förklara för mej ? Jag har iaf aldrig haft problem med steam...

Inaktiv
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av darknshy:

orka steam

jag fattar inte vaför många har emot steam? På de flesta forumen hittar man någon som klagar på det.

Det är la gött att ha alla spel samlade på ett ställe?

Kan inte någon förklara för mej ? Jag har iaf aldrig haft problem med steam...

tex. så köper jag hellre spelen på Gamers gate och slipper steams äckliga program. Sen att steam oftast tar 200 kr mer för spelen är ju löjligt.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Weyzer:
Skrivet av darknshy:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av darknshy:

orka steam

jag fattar inte vaför många har emot steam? På de flesta forumen hittar man någon som klagar på det.

Det är la gött att ha alla spel samlade på ett ställe?

Kan inte någon förklara för mej ? Jag har iaf aldrig haft problem med steam...

tex. så köper jag hellre spelen på Gamers gate och slipper steams äckliga program. Sen att steam oftast tar 200 kr mer för spelen är ju löjligt.

Ja, smaken är som baken.
en del vill ha auto-uppdateringar och support, samtidigt som de har alla spel på ett ställe och samtidigt lätt kan kontakta vänner och spela med dem.

Eller så har man alla spel skillt.

Vem har sagt att du måste köpa spelen på steam för att använda deras program?

Inaktiv

Väldans många glasschefer som verkade va på semster under just samma tid. hmmmm

Blev ett Overlord 2, ska spela sen i vinterkylan. Verkar vara ett sånt mysspel.

Medlem

Är lite sugen på Warhead.... men anno 1404 suger upp all tid för närvarande.

För det mesta får man känslomässiga uttalanden om STEAM.
"Gillar det inte", "steam suger" "det är ett virus" osv.
Då pratar jag inte om deras överpriser, utan om programmet som sådant. Skulle vara kul att veta vad problemet egentligen är. I detalj, inte bara generella känslomässiga påståenden.

För att undvika att bli påhoppad säger jag: Nej, jag älskar inte steam, ej heller hatar jag det. Jag har några spel på steam som jag betalade överpris för eftersom jag ville ha uppdateringar automatiskt. En bra tjänst till vissa spel som man vet kommer att uppdateras frekvent. I övrigt föredrar jag, gammeldags som jag är, en kartong som man kan ställa i bokhyllan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Är lite sugen på Warhead.... men anno 1404 suger upp all tid för närvarande.

För det mesta får man känslomässiga uttalanden om STEAM.
"Gillar det inte", "steam suger" "det är ett virus" osv.
Då pratar jag inte om deras överpriser, utan om programmet som sådant. Skulle vara kul att veta vad problemet egentligen är. I detalj, inte bara generella känslomässiga påståenden.

För att undvika att bli påhoppad säger jag: Nej, jag älskar inte steam, ej heller hatar jag det. Jag har några spel på steam som jag betalade överpris för eftersom jag ville ha uppdateringar automatiskt. En bra tjänst till vissa spel som man vet kommer att uppdateras frekvent. I övrigt föredrar jag, gammeldags som jag är, en kartong som man kan ställa i bokhyllan.

"ok"
^^


signatur

a"C"RED -

Medlem

Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle Cars går för halva priset på PS Store.

1
Skriv svar