PC-versionen av The Division är ingen simpel portning

Medlem

Massive.
Nuff'said.

Medlem

Nej. Det är inte en simpel port.. Det är en VÄRDELÖS port.

Medlem

Släpp till Neogeo så vi får den bästa grafiken någonsin!

330 Pro Gear Spec!

Avstängd

Kan alla konsoll fanboys sluta säga att det inte ska komma till pc? Vi har väl full rätt att få testa liret med utan att behöva köpa en konsoll.

Hatar fanboys, det kommer inget vettigt från dessa människor

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Kan alla konsoll fanboys sluta säga att det inte ska komma till pc? Vi har väl full rätt att få testa liret med utan att behöva köpa en konsoll.

Hatar fanboys, det kommer inget vettigt från dessa människor

Samma med alla dessa ''pc master race'' folket

Avstängd
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av olafpawbelt:

Kan alla konsoll fanboys sluta säga att det inte ska komma till pc? Vi har väl full rätt att få testa liret med utan att behöva köpa en konsoll.

Hatar fanboys, det kommer inget vettigt från dessa människor

Samma med alla dessa ''pc master race'' folket

jo det gäller dom med, men jag har nu för tiden bara sett dessa galna konsollnissar. Sure lira på konsoll är trevligt det gö jag själv med, men att bete sig som dessa individer gör är inte ok.

Medlem

Dice har lärt mig att man får ta allt med ett containerskepp salt tills man faktiskt levererat OCH det funkar.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av olafpawbelt:

Kan alla konsoll fanboys sluta säga att det inte ska komma till pc? Vi har väl full rätt att få testa liret med utan att behöva köpa en konsoll.

Hatar fanboys, det kommer inget vettigt från dessa människor

Samma med alla dessa ''pc master race'' folket

jo det gäller dom med, men jag har nu för tiden bara sett dessa galna konsollnissar. Sure lira på konsoll är trevligt det gö jag själv med, men att bete sig som dessa individer gör är inte ok.

True, det har dock inte varit nån artikel om konsol på en stund nu, så vänta bara tills det kommer så kommer nog alla fram xP

12
Skriv svar