Till alla F1-fans! En tanke till Schumi!

Medlem
Till alla F1-fans! En tanke till Schumi!

Som sedan barndomen starkt hängiven fan av F1 och alla dess fantastiska förare, så känns det väldigt sorgligt att Schumi nu ligger och kämpar för livet. Han kommer vara nedsövd i minst 48 timmar då han befaras fått allvarliga hjärnskador efter en skidolycka.

Många mil har körts i Michaels kärra i diverse F1-spel!

Mina tankar till Schumi!

Skänk gärna era också!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

KoP
Medlem

Lite ironisk att det är när han ställde sig på ett par skidor det sket sig rejält, istället för när han rattade en F1 bil i 300 blås.

Medlem
Skrivet av KoP:

Lite ironisk att det är när han ställde sig på ett par skidor det sket sig rejält, istället för när han rattade en F1 bil i 300 blås.

Precis vad jag tänkte också.

Naturligtvis tråkigt att han är skadad. Även om jag inte är något stort F1-fan så brukar jag kolla på sammandragen med ett öga. Jag hoppas han blir bättre.

Inaktiv

Tankarna går till Schumi! Du är en krigare!

Medlem

Jag hörde att Michael Schumachers tidigare depå crew besökte honom på sjukhuset...de bytte hjulen på sängen och droppet på 11.4 sekunder.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av KoP:

Lite ironisk att det är när han ställde sig på ett par skidor det sket sig rejält, istället för när han rattade en F1 bil i 300 blås.

Ja, samma sak med Colin Mcrae fast det var i en helikopter.

1
Skriv svar