Nyfiken på Modern Warfare till Wii?

Robot
Medlem
Nyfiken på Modern Warfare till Wii?

Tja, hade inte varit några problem om videon inte frös hela tiden när man kommit ca 20 sekunder in. Mer kan man inte se. En del kan se hela men många har problemet med fryst video.

Medlem

Gäsp!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Lite old remake, men ganska kul. Spelar det nu i väntan på mitt MW2 som borde komma vilken dag som helst.

Medlem

Håller med Zyndrome men annars av det jag såg så såg det jäkligt snyggt ut ändå tyckte jag faktiskt.

Ska köpa denna till Wii och sen kanske tvåan till 360


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Videon laggade lite för mig men inte så mycket... Har det till wii och det ser riktigt bra ut. men det krävs nog lite träning att lära sig att spela med nuchuck och wiimote. har inte kommit så långt... dör mest


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Ser ut som skit trodde först det var ett psp spel lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nej


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ser ut som skit gör det ju dock inte, men har man bestämt sig för att avsky det bara för det är ett Wiispel så har man. Ser bra ut för att vara just ett Wii spel.

Går ju knappast att jämföra med Xbox360/Ps3 eller PC versionerna men för Wii är det bra.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Videon laggade lite för mig men inte så mycket... Har det till wii och det ser riktigt bra ut. men det krävs nog lite träning att lära sig att spela med nuchuck och wiimote. har inte kommit så långt... dör mest

Själv blir jag yr i huvudet med att spela med nuchuck. Detta på Wii är något för alla PC spelare som börjar tycka att deras spel blivit för lätta.

1
Skriv svar