Försenas The Division till 2015?

Robot
Medlem
Försenas The Division till 2015?

NEEJ! Jag vill ha det i år! Men slutet av 2014 är iof sjukt långt bort oavsett...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag vill helst ha det när det är färdigt. Jag är TRÖTT på spel som släpps innan de är klara, det får ta slut med det någon gång!

Medlem

Väntar hellre lite extra än får uppleva ännu ett BF4 släpp.

Inaktiv

MS sa så tidigt som idag att spelet släpps 2014.

http://news.xbox.com/2014/01/xbox-one-january-thank-you

"2014 will be a promising year with many more great games on the way for Xbox One including “Titanfall,” “Watch_Dogs,” “Project Spark,” “Sunset Overdrive,” “Tom Clancy’s The Division,” “The Witcher 3: Wild Hunt,” “Destiny,” “Plants vs. Zombies: Garden Warfare,” and “The Elder Scrolls Online,” among others. More games, more features, more content, more fun – all coming your way this year."

Medlem

Hellre senare och i färdigt skick än tvärtom. Det börjar bli tröttsamt med spel som släpps för tidigt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hoppas det blir vad de tänkt och inget skyndat slafsjobb, då får det gärna hellre komma 2015 istället för min del.
Ser så mycket fram emot detta att hellre det tar sin tid, sålänge det inte blir en Duke Nukem Forever av det.

Medlem

Så klart, nu när alla redan har köpt sina tvspel så kan man hålla folket på sträckbänken hur länge man vill, "When its done"

Skall bara snickra ihop ett betalsystem och DRM som inte inkräktar alltför mycket på den gemena spelartypen, för om ingen för det på tal , så finns det inte, bra va

2014 "THE YEAR OF DRM and PAYWALLS"

Skägg.
10 Chambers

Det kan ju förklara varför de har varit väldigt tystlåtna kring spelmekaniken - den är helt enkelt inte färdig än...


signatur
Medlem

Ett rykte ja.. jag vill ha ett officiellt meddelande innan jag ens yttrar mig.. försenas det gör de mig inget, BF4 skandal till på Massive är nog nått som dom själva försöker undvika.. tack och lov isf!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Det kommer förmodligen hösten 2015, men det gör väl inget. Vem är inte trött på halvfärdiga produkter. Deras största misstag var att gå ut och annonsera det, de skulle väntat tills de hade mer konkreta saker att visa upp; nu blir spelet bara fodder till massa spekulationer och rykten som bara tar massor av onödig tid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Well , dom söker ju jobb till olika delar till spelet konstant ( Game designer osv) på jobbsökarsidorna :)Så om någon är sugen så finns det i Malmö ju

Medlem

Undrar om det kommer innan Wolfenstein.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja dom har ju visat ungefär ingenting av spelet hittils. Dom har visat att man kan skjuta. Typ.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Trist när det är det spelet jag längtar absolut mest till just nu, men hellre en försening än att ett trasigt och ofärdigt spel släpps, alla gånger.

Medlem

Om det var äkta spelare som spela och inte något förinspelad prerendered video de visa upp så verkar många av sakerna vara klara och de ska bara tweaka + fylla världen med saker.

Medlem

Det är helt OK. Släpp det när det är färdigt!

Medlem

Ta precis den tid ni utvecklare känner att ni behöver. Inge fler BF4 fails.

Tycker det är lite fult att de annonserade dessa spel som next gen spel till Xbone och PS4 när de inte är närheten av klara


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

skiiiiiiiiiiiiiit!
(som i jag vill spela det på 4an iår! men som många påpekat delar jag åsikten att spelen inte ska släppas förens de är färdiga. inga halvmesiga AAA spel tack.)

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Tycker det är lite fult att de annonserade dessa spel som next gen spel till Xbone och PS4 när de inte är närheten av klara

Va? Menar du att det inte är ett "next gen-spel" om det blir försenat? Tror du "nextgen-spel" bara är spel som släpps innom första månaden av en ny konsols liv eller nåt?

Medlem

Det gör mig ingenting om dem senarelägger det till 2015. Dem får gärna ta lite extra tid och jobba mer med det, för att få det så färdigt det går. Det kommer alltid vara buggar vid release, men om man kan eliminera huvuddelen av dem innan spelet släpps så vore det toppen

Medlem

Det jag aldrig riktigt förstått är varför man annonserar ett spel så långt före releasen. Då lägger sig hypen efter ett tag och man blir nästan trött på spelet innan man har fått det i handen.

Medlem

Japp håller med all demo och bilder har mesta dels varit från E3 demot trött på halvfärdiga spel men också trött på att spel tillkänna ges till 2 år i förtid....

Inaktiv

XBOX ONE SLÄPPS INTE FÖRRÄN I SLUTET AV 2014 OCH SPELUTVECKLARNA ÄR SVENSKA SÅ DET VERKAR MYCKET LOGISKT:up:

1
Skriv svar