Så blir du kejsare i The Elder Scrolls Online

Medlem

En fjortis som kejsare alltså.
Det blir ju som Game of Thrones


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av wingman92:

Tycker att ni som säger att 115kr månaden är roliga.
Vad annars kan du lägga 115kr på som underhåller dig i en månad ?
Själv betalar jag 3 Månadsavgifter per månad på darkfall bara för att jag vill stödja ett bra spel och jag har användning av 3 gubbar.

Det är nog inte att man lägger ner 115kr i månaden. Problemet ligger nog mest i att man lägger ner 100-300kr månaden för alla andra saker som Spotify, TV, netflix osv. Då för någon som bor i en stad och flippar burgare på McDonalds så blir alla små utgifter ganska stora.
Jag personligen har inte det problemet men jag förstår alla som har den typen av problem. Då måste man börja prioritera bort saker och då kanske spel online faller bort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av wingman92:

Tycker att ni som säger att 115kr månaden är roliga.
Vad annars kan du lägga 115kr på som underhåller dig i en månad ?
Själv betalar jag 3 Månadsavgifter per månad på darkfall bara för att jag vill stödja ett bra spel och jag har användning av 3 gubbar.

Det är nog inte att man lägger ner 115kr i månaden. Problemet ligger nog mest i att man lägger ner 100-300kr månaden för alla andra saker som Spotify, TV, netflix osv. Då för någon som bor i en stad och flippar burgare på McDonalds så blir alla små utgifter ganska stora.
Jag personligen har inte det problemet men jag förstår alla som har den typen av problem. Då måste man börja prioritera bort saker och då kanske spel online faller bort.

Oftast bor den som flippar burgare på donken hemma fortfarande.. Det gjorde iaf jag och alla på min donken, på den tiden.

Medlem
Skrivet av Phaeton:

Borde ha en motsvarande titel för den sämsta spelaren. Så har en annan något att sträva efter.

För tillfället så kan jag skryta med att vara den absolut sämsta snipern i bf4 - ever.

Haha! Skönt att det finns fler som suger på spel!

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Phaeton:

Borde ha en motsvarande titel för den sämsta spelaren. Så har en annan något att sträva efter.

För tillfället så kan jag skryta med att vara den absolut sämsta snipern i bf4 - ever.

Haha! Skönt att det finns fler som suger på spel!

Alla kan inte vara bäst men jag kan vara sämst. Iallafall när det kommer till onlinespel.
Jag ser det lite som så att utan folk av min hyfsat låga lägstanivå så skulle inte de riktigt duktiga spelarna kunna posta sina killstreaks på Youtube.

Phaeton - Cannonfodder since 1980.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

All hail the emperor

Medlem

Det här kommer bli väldigt roligt tror jag och så fick jag min beta nyckel i går så i helgen blir det inte mycket annat

Medlem

Det här kommer bli väldigt roligt tror jag och så fick jag min beta nyckel i går så i helgen blir det inte mycket annat

Medlem

detta spelet kmr ju vara som vanilla wow pvp grand marshall... jisees handlar ej om skill utan bara hur mycket tid du har att spela

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av wingman92:

Tycker att ni som säger att 115kr månaden är roliga.
Vad annars kan du lägga 115kr på som underhåller dig i en månad ?
Själv betalar jag 3 Månadsavgifter per månad på darkfall bara för att jag vill stödja ett bra spel och jag har användning av 3 gubbar.

Det är nog inte att man lägger ner 115kr i månaden. Problemet ligger nog mest i att man lägger ner 100-300kr månaden för alla andra saker som Spotify, TV, netflix osv. Då för någon som bor i en stad och flippar burgare på McDonalds så blir alla små utgifter ganska stora.
Jag personligen har inte det problemet men jag förstår alla som har den typen av problem. Då måste man börja prioritera bort saker och då kanske spel online faller bort.

Man kan börja med att prioritera bort en kväll på krogen, så har man råd. Ett mål mat ute. 115:- är så satans lätt att spara in.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av walter_iego:

115:- i månaden är på tok för dyrt. Inget spel är värt detta; ej heller att man lägger ned tusentals timmar på det.

YOLO!

Med det sagt är jag ändå nyfiken, och vem gillar inte TES?

Jag har förstående att 12åringar kanske inte har råd att lägga ut en hundralapp i månaden, men alla över 16 år, samt vuxna människor med jobb som klagar på att 100:- är för mycket pengar bör till allas trevnad bibehålla den tron och hålla sig borta från spelet.

Medan vi andra människor som är medvetna om att mål mat om dagen kostar runt 50 - 120:- och kommit fram till insikten att 115:- i månaden för att slippa majoriteten av småbarn är värt det.

Det är väl bara en fråga om vad man prioriterar, spel är inte allt som finns här i världen för vissa vettu. Jag tycker inte att det är dyrt, men jag tycker heller inte att det är värt att lägga så mycket pengar på ett spel. Spel är kul men det finns andra roligare saker att lägga pengar på.

Medlem

fattar inte hur folk kan gnälla på månads kostnad utan du sett hur mycket spel du får för pengar och hur ofta updates osv kmr.

Innan dess ska man inte gnälla alls igentligen. ja menar pungar dom ut 1 stor patch med mycket content och saker vart 4e månad och du betalar 115 kr i månaden....

Det är inte alls mycket,

Plus som andra sagt 115 kr i månaden är ingenting, största problemet är dock såfall att du inte vill ha andra mmo spel utan blir mer bunden till spela det spelet.

varav wildstars ide kanske är smartare?

12
Skriv svar