The Elder Scrolls Online-betan växer

Medlem
Skrivet av pillveke:

Jag har en som jag antagligen inte kommer använda, så PM bara den som behöver så först till kvarn får koden

Ville bara tillägga att den nyckeln rök fort och redan bortskänkt. All lycka till er som ge er iväg till Tamriel i helgen!

Medlem
Skrivet av naess91:

Ifall detta fungerar så har jag fått 2 keys, så om det inte är "bundet" till ens mail så kan den första som skriver något snällt till mig få min andra key (Skrev upp mig med 2 mailadresser thats why ^^

Denna key är också tagen!

Medlem

Härligt, fick också en. Ska bli kul att prova på.

Medlem

Verkar vara en stress-test som dom inte annonserar. För ALLA verkar ha fått den som jag känner iaf.

Medlem

Yes fick nyckel igår, verkar som sagt att de flesta som signat upp har fått en nyckel, ses i Tamriel!

Medlem

From Friday, January 10th at 6:00PM EST
Until Sunday, January 12th at 11:59PM EST

Ser framimot det!

Medlem

Jag och alla mina polare som är väldigt intresserade av spelet fick varsin invite igår, fyfan va härligt!!!!!!

Nu håller man bara tummarna att det kommer gå att spela från första början, så det inte blir som GW2 stresstesten där första dagen var hopplös


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jodå fick allt en jag med Helgen är räddad


signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag och alla mina polare som är väldigt intresserade av spelet fick varsin invite igår, fyfan va härligt!!!!!!

Nu håller man bara tummarna att det kommer gå att spela från första början, så det inte blir som GW2 stresstesten där första dagen var hopplös

haha samma för mig.

Medlem

Lillebrodern fick en key igår kväll... Får bli att tjuvspela lite


signatur

They set us up the bomb.

Medlem

Alltså jag är lite konfunderad, som jag fått fram det så börjar alltså den här betan för oss på fredag kl 00:00 natten mellan fredag och lördag och inte mellan torsdagen och fredagen, stämmer detta ?

Medlem
Skrivet av Petrik:

Alltså jag är lite konfunderad, som jag fått fram det så börjar alltså den här betan för oss på fredag kl 00:00 natten mellan fredag och lördag och inte mellan torsdagen och fredagen, stämmer detta ?

Svar ja!

Medlem
Skrivet av Petrik:

Alltså jag är lite konfunderad, som jag fått fram det så börjar alltså den här betan för oss på fredag kl 00:00 natten mellan fredag och lördag och inte mellan torsdagen och fredagen, stämmer detta ?

Stämmer bra det, natten mellan fre-lör vid 00:00 öppnar servrarna för att snart stängas ner igen Förhoppningsvis lyckas man komma in nån gång i helgen och testa lite

Medlem

äntligen fick jag än, helt underbart vad mycket tagg till helgen

Medlem

Själv har man signat upp första dagen + att jag har gjort deras "reddit survery" som skulle öka en chanser att komma in om man skrev in sin email i kontakt informationen. Men ändå så sitter man här nyckel lös . Ingen som har en nyckel dom inte behöver?

Medlem

OMG JAG FICK EN

Medlem

Blir mest ett prestanda test för min del ! =D Vill se hur spelet rör sig på både stationär samt laptop, annars blir det o vänta tills ps4

Medlem
Skrivet av Araeda:

Är hemma hos föräldrarna nu över lovet så har bara laptop med mig. Nån som vet hur spelet ska funka på en Sony Vaio Pro 13?

Fick också en beta nyckel! Yay? YAY!

Svårt och svara på, Araeda, då dina specs inte står. Det står bara Intel som processor och typ grafik 4400 på internet om din dator.

Det är möjligt att det går för jag kollade in inställningar i TESO när det var nedladdat. Det går att stänga av tunga grafikinställningar som AA (fina kanter) och annat smått och gott. Vet inte hur mycket jag får säga mer. Får ju inte snacka om betan :/

Jag kan köra på höga inställingar verkar det som iaf. Mina specs: Intel i7 2600 med Geforce GTX 670, 2 gb & 16 GB RAM

Det enda jag är osäker på är om du har en snabb uppkoppling? Tog ett tag att ladda ner spelet och jag har 100 mbit! Det tog ca. 1 t och 20 min tror jag. Räkna inte exakt, men nått sånt.

Hoppas du kan joina oss online i helgen!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av jonah:
Skrivet av Araeda:

Är hemma hos föräldrarna nu över lovet så har bara laptop med mig. Nån som vet hur spelet ska funka på en Sony Vaio Pro 13?

Fick också en beta nyckel! Yay? YAY!

Svårt och svara på, Araeda, då dina specs inte står. Det står bara Intel som processor och typ grafik 4400 på internet om din dator.

Det är möjligt att det går för jag kollade in inställningar i TESO när det var nedladdat. Det går att stänga av tunga grafikinställningar som AA (fina kanter) och annat smått och gott. Vet inte hur mycket jag får säga mer. Får ju inte snacka om betan :/

Jag kan köra på höga inställingar verkar det som iaf. Mina specs: Intel i7 2600 med Geforce GTX 670, 2 gb & 16 GB RAM

Det enda jag är osäker på är om du har en snabb uppkoppling? Tog ett tag att ladda ner spelet och jag har 100 mbit! Det tog ca. 1 t och 20 min tror jag. Räkna inte exakt, men nått sånt.

Hoppas du kan joina oss online i helgen!

Tack för svar! Vet att jag var ovanlig vag men var lite stressad när jag skrev inlägget, men ja jag fick en nyckel. Har en i5 4200U @2.6GHz, 8GB ram @1333MHz men dock bara nåt integrerat Intel 4400 till grafik. Förhoppningsvis brukar ju dock inte MMOs vara så grafikintensiva. Uppkoppling har jag, kommer upp i alla fall 90 Mbps enligt bredbandskollen när jag kör trådat.

Men, jag får väl göra ett försök! Bara det inte är alltför stort, har bara sisådär 70 GB ledigt.

Medlem

@Araeda: Det borde räcka med tanke på vad som laddades ned hittills.

Det lär väl bli fler nycklar snart - bland det smartaste man kan göra med ett mmo är att ha en signup open beta just före launch. Då inte för buggtest utan för att locka spelare. Är spelet bra är det värt logistikproblemet, garanterat

Medlem

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Medlem
Skrivet av vuze2143:

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Nu inatt om 12 timmar

Medlem
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av vuze2143:

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Nu inatt om 12 timmar

nu blev jag taggad !!!! =D

Medlem
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av vuze2143:

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Nu inatt om 12 timmar

Det är fel för det är Friday 6 est vilket betyder att klockan är 11 pm i England alltså 23:00 FREDAG Och vi ligger en timme före så alltså 00.00 Natten mellan Fredag och lördag , alltså inte inatt

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av vuze2143:

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Nu inatt om 12 timmar

Det är fel för det är Friday 6 est vilket betyder att klockan är 11 pm i England alltså 23:00 FREDAG Och vi ligger en timme före så alltså 00.00 Natten mellan Fredag och lördag , alltså inte inatt

hopp de sög ju... förlorar hela fredagen...

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av naess91:
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av vuze2143:

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Nu inatt om 12 timmar

Det är fel för det är Friday 6 est vilket betyder att klockan är 11 pm i England alltså 23:00 FREDAG Och vi ligger en timme före så alltså 00.00 Natten mellan Fredag och lördag , alltså inte inatt

hopp de sög ju... förlorar hela fredagen...

Japp... Men de är ju Amerikaner så de bryr ju inte sig om övriga världen.,... Hade de varit smart hade de kunnat sätta igång Betan ungefär 12-13 på dagen i USA så hade vi haft tillgång ungefär vid 18-19 tiden .... O det hade varit win för alla

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av vuze2143:

men om det är kl 00.00 fred snackar vi inatt då eller imorgon natt ? Alltså natten till Lördag ?

Nu inatt om 12 timmar

Det är fel för det är Friday 6 est vilket betyder att klockan är 11 pm i England alltså 23:00 FREDAG Och vi ligger en timme före så alltså 00.00 Natten mellan Fredag och lördag , alltså inte inatt

Ja, titt va fel ja hade fan de va ju synd.. ska man göra då då..

Medlem

Jag kunde logga in nu Försök ni med allihopa!!!!! skapar min char nu! taggad!

Medlem

Seriöst ??? Jag som valde fest istället... helvete också, drar hem

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Seriöst ??? Jag som valde fest istället... helvete också, drar hem

Ja, helt seriöst! Hem med dig nu, sluta tramsa!

123
Skriv svar