Max: The Curse of Brotherhood

Robot
Max: The Curse of Brotherhood

Pennan är mäktigare än svärdet i den danska pusselplattformaren där Max måste rädda sin irriterande lillebror.

#max-the-curse-of-brotherhood, #max-the-magic-marker, #brothers-a-tale-of-two-sons, #microsoft, #peggle-2


Medlem
Max: The Curse of Brotherhood

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

Spelet ser ändå atmosfäriskt trevligt ut, så man kanske köper detta på nån rabatt i framtiden. Behöver iofs en Xbox först.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Rockartisten:

Spelet ser ändå atmosfäriskt trevligt ut, så man kanske köper detta på nån rabatt i framtiden. Behöver iofs en Xbox först.

Xbox ONE Har du otur kan folket kanske inte förstå vad du menar


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Ett flertal svenska återförsäljare importerar också åt dig.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Ett flertal svenska återförsäljare importerar också åt dig.

Med löjligt höga priser måste tilläggas. Rena ockerpriser.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Ett flertal svenska återförsäljare importerar också åt dig.

Med löjligt höga priser måste tilläggas. Rena ockerpriser.

bokade från cdon så jag får snällt vänta, har fått mitt ex av bf4 dock xD


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Vad jag minns så betygsattes ps3 spel här långt innan den släpptes i Sverige , vi svenskar fick ju vänta 1 år efter den släpptes i övriga världen,
men jag klagade inte för man ville ju gärna få en betygsättning av spel även om man inte kan köpa spelet på lång tid framöver.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Ett flertal svenska återförsäljare importerar också åt dig.

Med löjligt höga priser måste tilläggas. Rena ockerpriser.

Ockerpriser ?
Jag köpte min Xbox One på Gamestop i Sverige för 5000 kr,
en ps4 kostar väl 4000 i svensk butik och den är inte importerad.

Xbox One priset när den släpps i Sverige lär ju ligga på cirka 4500 kr.
Så man betalade cirka 500 spänn mer för den importerade maskinen, inte så ruskigt dyrt för det tycker inte jag iaf.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Köpte min direkt från microsofts tyska hemsida, tog nån dag sen va den här.. Ingen förbokning eller nånting. Bara att skicka efter.

Medlem

Spelet har fått lite gnäll för att pennan inte alltid var så precis, hur upplevde ni det?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Ett flertal svenska återförsäljare importerar också åt dig.

Med löjligt höga priser måste tilläggas. Rena ockerpriser.

Ockerpriser ?
Jag köpte min Xbox One på Gamestop i Sverige för 5000 kr,
en ps4 kostar väl 4000 i svensk butik och den är inte importerad.

Xbox One priset när den släpps i Sverige lär ju ligga på cirka 4500 kr.
Så man betalade cirka 500 spänn mer för den importerade maskinen, inte så ruskigt dyrt för det tycker inte jag iaf.

Visserligen har inte alla skyhöga priser, men tittar man på t ex Siba så kostar den 6490kr att beställa därifrån och lite drygt 5500kr på spelbutiken, så priserna är satta relativt högt.

För närvarande verkar priset på Ps4an dessutom ha stigit till drygt 4400kr här i sverige.

Jag köpte min från amazon.de för 5010kr, har sammanlagt get ungefär 5860kr om man inkluderar de 2 spel jag köpt i nuläget.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skribent

Det kan tilläggas att spelet även kommer till Xbox 360, vid något tillfälle.

Skrivet av Notumforce:

Spelet har fått lite gnäll för att pennan inte alltid var så precis, hur upplevde ni det?

Hm, nä jag hade inga problem med det. Däremot kan det vara lite drygt att fippla med trigger-knapparna och måla grejer när man är jagad av monster, men lyckligtvis inträffar det inte alltför ofta.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

ok, läste att man ska kunna använda mirrorglas på typ ipad eller android platta, kan vara värt att testa.

Dock bökigt o få det installerat på en ipad eftersom appen bara är släppt i dom länder där xbox officiellt är släppt men det går själv lyckats få till det .

Troligtvis enklare att installera på en android om man har en sån platta.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av cute_ninja:

nej men vad kul xbox one, nej vänta just det ja den har ju inte kommit ut här än annat en för dom som bokade från utländska sidor =_=

Ett flertal svenska återförsäljare importerar också åt dig.

Med löjligt höga priser måste tilläggas. Rena ockerpriser.

Alla har inte ockerpriser. Jag köpte min på Game (Fifa Edition) för 4990:-, det tycker jag är ett rimligt pris. Men det finns säkert andra som har ockerpriser.

1
Skriv svar