The Witcher blir brädspel

Robot
Medlem
The Witcher blir brädspel

WOHO!

Medlem

Även om jag tycker att "The Witcher" spelen är överskattade så kan jag garantera att kompisarna kommer att övertala mig att spela detta


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Det här är för alla fattiglappar som inte har råd med en speldator!

Medlem

kommer nog aldrig förstå vad som är så fantastiskt med witcher spelen, har kört igenom båda å fick bara en meh känsla =/


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Bennii:

Det här är för alla fattiglappar som inte har råd med en speldator!

Med tanke på att det är ett spel av Fantasy Flight så lär det kosta ungefär lika mycket som en speldator.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Inaktiv

Sweet! Kan tipsa om brädspelet gears of war på samma gång, oväntat skoj

Medlem

Finns också brädspel för Bioshock Infinite vid namn: Bioshock: Siege of Columbia

Medlem

Witcher suger förvisso men brädspel äger så, kanske?


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Bennii:

Det här är för alla fattiglappar som inte har råd med en speldator!

Med tanke på att det är ett spel av Fantasy Flight så lär det kosta ungefär lika mycket som en speldator.

så dyra är dom väl ändå inte? köpte elder sign: omens för 239 spänn. tycker jag är rätt billigt för ett brädspel

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

kommer nog aldrig förstå vad som är så fantastiskt med witcher spelen, har kört igenom båda å fick bara en meh känsla =/

Det är ju inte världens bästa spel, men personligen tycker jag att det är väldigt bra. Tillräckligt för att spela igenom 3 gånger (2 på raken). Det beror nog lite på vad man tycker är viktigt.

IMHO:

Det som är bra med the Witcher (ffa senaste då) är att miljöerna och människorna är vackra, stridssystemet är bra, karaktärerna är intressanta, det är högt i tak och storyn.

Det som är mindre bra är att spelvärlden är linjär och relativt liten, svårighetsgraden är inte helt intuitiv och inte heller särskilt stabil samt märklig skuggning emellanåt. Det fanns någonting jag störde mig på gällande utrustningen men kommer inte ihåg var det var just nu.

Det som är riktigt bra är hur ödmjuka och välmenande CD Project Red är gentemot sina kunder.

phi
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

kommer nog aldrig förstå vad som är så fantastiskt med witcher spelen, har kört igenom båda å fick bara en meh känsla =/

Jag håller med. Jag fick tvinga mig igenom det första och tvåan har jag inte ens orkat installera.

k3m
Medlem

Witcher spelen är jämförbara med Fallout spelen. Och Fallout spelen är bland de bästa spelen någonsin.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av cute_ninja:

kommer nog aldrig förstå vad som är så fantastiskt med witcher spelen, har kört igenom båda å fick bara en meh känsla =/

Jag håller med. Jag fick tvinga mig igenom det första och tvåan har jag inte ens orkat installera.

Smaken är ju som baken delad

Medlem

Ooooh! Som ett nyare Talisman! Kommer absolut köpa detta!

Medlem
Skrivet av korp:
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Bennii:

Det här är för alla fattiglappar som inte har råd med en speldator!

Med tanke på att det är ett spel av Fantasy Flight så lär det kosta ungefär lika mycket som en speldator.

så dyra är dom väl ändå inte? köpte elder sign: omens för 239 spänn. tycker jag är rätt billigt för ett brädspel

Woah, det var billigt. Men det måste ha varit en liten box eller? Oftast när jag har köpt fantasy flight så har det gått på runt 600-700 spänn. De är dyra men det är kvalité.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem
Skrivet av Glaran:
Skrivet av korp:
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Bennii:

Det här är för alla fattiglappar som inte har råd med en speldator!

Med tanke på att det är ett spel av Fantasy Flight så lär det kosta ungefär lika mycket som en speldator.

så dyra är dom väl ändå inte? köpte elder sign: omens för 239 spänn. tycker jag är rätt billigt för ett brädspel

Woah, det var billigt. Men det måste ha varit en liten box eller? Oftast när jag har köpt fantasy flight så har det gått på runt 600-700 spänn. De är dyra men det är kvalité.

oj, nu ljög jag faktiskt. 249:- ska var det. njae, så liten var den inte. startpaketet inköpt på scifi-bokhandeln... hur det såg ut inne i lådan vet jag dessvärre inte eftersom jag gav bort det i julklapp

1
Skriv svar