Hur man trollar med hjälp av en Xbox One

Inaktiv

Klart det inte är. Men det innebär inte att jag är positiv till att fler prylar (som jag själv inte skulle köpa) görs om till avlyssningsapparater som folk frivilligt och utan kontroll placerar i sina hem.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... "lyssnar" xbox-en hela tiden på vad man säger?!

Japp, skulle tro att kinecten filmar helatiden också även i stand-by... Anledningar till varför man inte ska ha xbox one.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... "lyssnar" xbox-en hela tiden på vad man säger?!

Japp. Om du har Kinect, åtminstone.

Har inte Xbox one inbyggt kinect?

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Om den väl avlyssnar och är uppkopplad mot internet lär det inte vara något större problem för resursstarka organisationer att få ut data därifrån. Skype och vanlig telefon avlyssnas såklart också, men tror knappast att de lämnar en lucka i något medium.

Sen att den startar lyssnandet efter att xbox nämnts stämmer ju inte. Den måste hela tiden vara igång för att tolka/lyssna att xbox sagts.

Så länge den är inkopplad så är det möjligt att den lyssnar av även om det ser ut som den är avstängd/på standby

Medlem

"Hur man trollar..." och så den hundbilden. LOL, made my day!

Fanns det en film också? Ok, ska kolla den med.

Medlem
Skrivet av HillBilly:

efter att ha ägt min ps4 ett tag nu och den e kass samt skickad till världens sämsta support , börjar man grubbla över om man ska fixa sig en vhsbox one istället ...... jag får suga på karamellen ett tag till , vad tycker ni ?

Tycker du ska lära dig att ta det försiktigt med dina grejer.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av HillBilly:

efter att ha ägt min ps4 ett tag nu och den e kass samt skickad till världens sämsta support , börjar man grubbla över om man ska fixa sig en vhsbox one istället ...... jag får suga på karamellen ett tag till , vad tycker ni ?

Tycker du ska lära dig att ta det försiktigt med dina grejer.

Ska jag ta det försiktigt med mina grejer ? När det e fabriks fel på dom ?

Tycker du ska kamma dig med en handgranat ^^

Medlem
Skrivet av HillBilly:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av HillBilly:

efter att ha ägt min ps4 ett tag nu och den e kass samt skickad till världens sämsta support , börjar man grubbla över om man ska fixa sig en vhsbox one istället ...... jag får suga på karamellen ett tag till , vad tycker ni ?

Tycker du ska lära dig att ta det försiktigt med dina grejer.

Ska jag ta det försiktigt med mina grejer ? När det e fabriks fel på dom ?

Tycker du ska kamma dig med en handgranat ^^

Det lär bli svårt. Lär dig ta ansvar för dina saker.

12
Skriv svar