Windows 9 kan presenteras i april

Medlem

Windows 9 nej tack!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Om det är lika "bra" som W8.1. avstår jag med glädje.

Själv så tycker jag att 8.1 är det bästa OS:et från Microsoft. En riktigt fröjd för min SSD Det enda jag inte gillar med det är Modern UI, men det är så lätt att slippa det så jag har nästan glömt bort att det ens finns där

Medlem
Skrivet av Luftman:

Jag ser tyvärr ingen anledning att uppgradera då W7 funkar så pass bra som det gör!

Exakt. Hade Windows ME bara haft stöd för nya hårdvarukomponenter hade jag nog fan fortfarande kört med det! Jag har prestanda till övers med endast ett fåtal spel som undantag så jag ser inte minsta lilla anledning att gå ifrån Windows 7 på länge.

Medlem

http://www.stardock.com/products/start8/

Tog ett tag att hitta rätt, men denna är jag så nöjd med. Den tar språk och allt, precis som den gamla startmenyn.

Medlem

Kunde dom inte bara bygga vidare på Windows 7?
Introducera typ DLC system, där man kan köpa till metro om man vill ha det osv.

Skulle sparat alla mycket tid och pengar. Win7 imo fungerar ju utmärkt.

Avstängd
Skrivet av bleak:
Skrivet av wallde:

Finns ingen anledning att köpa ett nytt windows för mig, jag har 7an och det duger fint till de jag har det till. ser ingen skillnad på 7an och 8an mer än lite visuellt.. och de flesta användare tror jag inte bryr sig om hardcore innehållet... tycker de borde lägga lite mer kräm i att utveckla nått nytt, och låt de ta längre tid. säger sig själv att 8an blir ett fiasko när så många kör på xp fortfarande och då 7an är det "nya" i jämförelse med xp. 8an var bara överflödig och för lite skillnad.

8 är mer optimerat för flerkärninga processorer vilket ger bättre man märker direkt i t,ex BF4 där Win8.1 ger bättre prestanda än Win7.

Och som sagt, bättre säkerhet och stabilitet.

Jag vet att flertal tester har gjorts och skillnaden ger ett fåtal mer fps i 8an vilket inte är en märkbar skillnad så jag tror mer på att det är din fantasi som spelar dig ett spratt

Medlem

Ser Vista-syndrom i detta!
Gör man en kass produkt får man snabbt skicka ut en ny...

Medlem

Som vanligt blir det väl 1500kr för basversionen och påtvingad "clean install". MS borde kicka lite på Apple.

123
Skriv svar