1 poäng till, till Playstation VS Xbox 360/One

Medlem
1 poäng till, till Playstation VS Xbox 360/One
Citat:

Goda nyheter till dig som vill se Viaplay på din PlayStation®-konsol! Med start idag behöver du inte längre betala en PS+-avgift för att kunna använda ditt Viaplaykonto.

Alltså om man har Viaplay. Microsofts dito är fortfarande giriga och vill ha extra betalt. Allvarligt fattar jag inte varför man ska betala extra, extra för Viastat, Netflix mm. Någon som kanske är insatt och kan förklara?


signatur

Det var detta...

Medlem

För att Microsoft har ett tunnelnätverk där trafiken går genom deras servrar? Playstation/SONY har det inte? Inte säker, jag bara har för mig att det är så.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

jkw
Medlem

Visste inte ens att man hade varit tvungen att göra det? Har aldrig behövt det för Netflix i alla fall. Dock ser jag ingen anledning till att man INTE skulle vilja ha PSN+.

Inaktiv

Kan man inte ha viaplay utan att först betala kontinuerligt för Xbox live guldmedlemskap?

Medlem
Skrivet av Zymac:

För att Microsoft har ett tunnelnätverk där trafiken går genom deras servrar? Playstation/SONY har det inte? Inte säker, jag bara har för mig att det är så.

Du menade väl genom NSA's servrar nu va?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Zymac:

För att Microsoft har ett tunnelnätverk där trafiken går genom deras servrar? Playstation/SONY har det inte? Inte säker, jag bara har för mig att det är så.

Du menade väl genom NSA's servrar nu va?

Börjar inte de här NSA-skämten börja kännas lite 2013 nu?


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Anwest:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Zymac:

För att Microsoft har ett tunnelnätverk där trafiken går genom deras servrar? Playstation/SONY har det inte? Inte säker, jag bara har för mig att det är så.

Du menade väl genom NSA's servrar nu va?

Börjar inte de här NSA-skämten börja kännas lite 2013 nu?

Beror på sammanhanget. Eftersom att Microsoft är en huvudsponsor för NSA så är det fortfarande roligt som bara den

Medlem
Skrivet av stormense:
Citat:

Goda nyheter till dig som vill se Viaplay på din PlayStation®-konsol! Med start idag behöver du inte längre betala en PS+-avgift för att kunna använda ditt Viaplaykonto.

Alltså om man har Viaplay. Microsofts dito är fortfarande giriga och vill ha extra betalt. Allvarligt fattar jag inte varför man ska betala extra, extra för Viastat, Netflix mm. Någon som kanske är insatt och kan förklara?

Kör hellre viaplay direkt genom min smarttv faktiskt, synd att Samsung är rövhål och har betalat netflix för ensamrätt och sedan tagit bort viaplaystödet på lite äldre smarttvs.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar