Bröstförminskning i Wildstar

Inaktiv
Skrivet av Nowly:
Skrivet av bleak:

Är rätt roligt att mitt inlägg blev borttaget men Dvärgen kallar folk det ena och det andra.

Och ja,, Jag blir så fruktansvärt trött på alla "white knights" som kämpar mot de stackars förtryckta kvinnorna i alla jäkla trådar. Genus hit och sexist dit snyft snyft.

Fast det handlar väl helt enkelt om att folk tycker och tänker olika? Och det är väl upp till var och en att bestämma vad de vill kämpa för? På samma sätt som du får kämpa för att ha avklädda och storbystade tjejer i spel så får de som inte vill de kämpa för de motsatta.

Förstår inte problemet med att folk tycker och tänker olika? Du har rätt till din åsikt och att uttrycka den på ett sätt som inte kränker någon och som för diskussionen framåt. Varför måste du kalla folk som är av en annan åsikt än dig "white knights" och skriva på ett nedlåtande sätt som du gjorde ovanför. Vad får du ut av det?

Jag säger bara att jag är less på dem. De skapar diskussioner som är helt irrelevanta för att verka så jäkla duktiga och ha nån högre moralisk ståndpunkt än de som inte håller med. Läs bara aftonbladets rescensioner där de måste "white knighta" för alla kvinnor och böla över vilken hemsk kvinnosyn det är i vissa spel och helt glömmer skriva om spelmekanik, grafik och ljud. FZ är inte heller helt skonade från detta.

Medlem

Det kanske bara är jag, men är det inte att fokusera på brösten även när man tar upp den här saken ö.h.t? Fast nu kanske det verkligen var för onaturligt, jag har faktiskt inte fokuserat på det när jag tittat på WS-material. Nå, det kanske är för logiskt tänkt, utan någon kontextuell inblandning.

Det är en så svår fråga. Rent logiskt så är det ju absurdt att den kroppsform man vill ha på sin fantasikaraktär (inom spelets mallar) räknas som någon sorts provokation om man 'väljer fel'. Men man förstår ju att det lätt blir känsligt när så många i vårt samhälle är fast i en skev genusbild (tydligen, iaf).

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ender:

Massa citat...bla bla...

I WoW har alla kvinnor stora tuttar och alla män har en vältränad kropp med tvättbräda. Du kan inte skapa en äldre man eller en yngre man. Du kan inte skapa en kvinna med små eller normalstora tuttar, det är e-kupor som gäller.

Jämförelsen med WoW var att man inte kunde ändra bröststorleken, och jag antog att Wildstar var likadant. Även om jag antar att de flesta kvinnliga karaktärerna i WoW har ett bystmått över genomsnittet så känns t ex alvernas inte överdimensionerade (eller så är jag bara så van vid stereotypen att jag inte märker det). Åldern däremot går det ju att ändra på, för båda klasserna....i ansiktet iaf.

Skrivet av marcus8958:

En breast slider betyder inte alltid att det är sexuellt. Någon som tror det lägger helt enkelt för mycket fokus på just det sexuella och kan inte lägga fokus på helheten.

Säger inte att det måste vara det, men att jag är helt övertygad om att det oftast är det. Man kan lätt vända på det och säga att bröststorleken istället är för mycket fokus på det sexuella...eller vänta, det var väl där vi började?

Skrivet av marcus8958:

En breast slider kan användas på många sätt och vid designen av en karaktär kan man tydligt använda den för att öka eller minska åldern på en karaktär samt använda den i sexuellt syfte för den som vill.
Gör man en karaktär som ska se ung ut hjälper det ofta att man inte har speciellt stora bröst, för vi alla vet att majoriteten av tjejer kring 16 år inte har e-kupor (som i WoW). Ska du skapa en karaktär som tex. Tiny Tina från Borderlands så hade det aldrig gått i WoW för kan du tänka dig en sån liten tjej med e-kupor?

Med andra ord är en breast slider ett verktyg för att skapa och förändra din karaktär. Tar man bort möjligheten kommer alla kvinnor och alla män i spelen ha samma kropp och som i WoWs fall betyder det att alla kvinnor kommer gå runt med e-kupor.

Tycker du Tiny Tina skulle passa med e-kupor? Eller jag menar en mindre sexualieserad Tiny Tina med e-kupor för att friheten att skapa en karaktär med valfri storlek på byst är för översexualiersat?
http://orcz.com/images/thumb/9/99/Borderlands2tinytina.jpg/40...

Men du pratar om möjligheten att skapa en helt skräddarsydd karaktär nu. Att ta en humanoid och förändra den tills resultatet är precis som du vill ha det, må det vara Tiny-Tina eller Urkel, den enögde bäckfiskpojken. Klart man ska kunna anpassa bröststorleken vid en sådan nivå av karaktärsanpassning. Och visst är även bröststorleken ett enkelt alternativ att ge en feminin "vuxen" eller "barn", precis som muskulatur skulle vara en lika lätt genväg för att åldersbeskriva en man. Båda inom rimliga gränser såklart.

Tiny-Tina hade nog inte sett särskilt "Tiny" ut med jättebröst, nej. Med den tecknarstilen hade hon antagligen inte sett ut som ett barn, men längd mm spelar ju såklart roll, och klädstil.

Så igen, jag är för fria karaktärsval/förändringar, men i det här fallet så är ju en "bröst slider" helt omotiverad ifall det inte redan finns en sådan typ av karaktärsanpassning.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av bleak:

Är rätt roligt att mitt inlägg blev borttaget men Dvärgen kallar folk det ena och det andra.

Och ja,, Jag blir så fruktansvärt trött på alla "white knights" som kämpar mot de stackars förtryckta kvinnorna i alla jäkla trådar. Genus hit och sexist dit snyft snyft.

Fast det handlar väl helt enkelt om att folk tycker och tänker olika? Och det är väl upp till var och en att bestämma vad de vill kämpa för? På samma sätt som du får kämpa för att ha avklädda och storbystade tjejer i spel så får de som inte vill de kämpa för de motsatta.

Förstår inte problemet med att folk tycker och tänker olika? Du har rätt till din åsikt och att uttrycka den på ett sätt som inte kränker någon och som för diskussionen framåt. Varför måste du kalla folk som är av en annan åsikt än dig "white knights" och skriva på ett nedlåtande sätt som du gjorde ovanför. Vad får du ut av det?

Jag säger bara att jag är less på dem. De skapar diskussioner som är helt irrelevanta för att verka så jäkla duktiga och ha nån högre moralisk ståndpunkt än de som inte håller med. Läs bara aftonbladets rescensioner där de måste "white knighta" för alla kvinnor och böla över vilken hemsk kvinnosyn det är i vissa spel och helt glömmer skriva om spelmekanik, grafik och ljud. FZ är inte heller helt skonade från detta.

Fast hur vet du att de skapar diskussionerna för att verka duktiga och inte för att det faktiskt är något som de tycker är viktigt och som för de är relevant? Du utgår ju ifrån att du redan vet hur alla tänker och varför de tycker som de gör. Nej, jag läser inte Aftonbladet för jag tycker inte om den sortens journalistik (kvällspress).

Jag kan tycka att det är dumt att inte skriva alls om spelets story, spelmekanik, grafik eller ljud i en spelrecension men jag ser inte problemet ifall recensenten tar upp något de anser vara ett problem i spelet (kvinnosyn). Ifall jag inte tycker Aftonbladet skriver bra recensioner så skulle jag inte ens gå in och läsa där utan söka mig till andra sidor för de finns rätt många spelsidor som recenserar spel. Det är ju i slutet upp till recensenten att skriva sin recension hur de vill eftersom en recension är subjektiv. Och det står dig fritt att läsa dem.

Så jag förstår inte varför du lägger ner tid på att störa dig på deras spelrecensioner istället för att bara som så många andra som föredrar att läsa recensioner av spel på annat håll gör det, eller ett annat tips är ju att kolla gameplay videos och liknande på youtube.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av WarpGuN:

tycker ej female belfs har speciellt stora bröst

http://img33.imageshack.us/img33/4482/plater.jpg

Inte så stora för att kroppen är så liten och för att spara polygoner är det mer som väldigt kantiga bröst istället för stora runda former, lite av Madonna eller Katey Perry stil. Men det är ändå tuttar som täcker hela bröstkorgen och inte några platta eller normalastora bröst vi talar om.

Ser du ens några bröst? Ser bara en något kortare/bredare version av Madonnas strut-BH på den bilden. Är väl annorlunda i spelet, men på bilden ser hon ut att ha ungefär lika stora bröst som mig

Inaktiv
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Segas:

Av kommentarerna att dömma, borde ju det regleras så att manliga och kvinnliga spelare inte får lov att välja en karaktär av motsatt kön? Tycker sånt här bara är så otroligt tramsigt...vill någon ha gigantiska tuttar på sin karaktär, so be it?

Personligen tycker jag att det är larvigt av utvecklarna att göra det standard med stora bröst till att börja med. Kunde de inte bara gjort "normal"stora bröst från första början och så hade man sluppit hela diskussionen. So much time spared. So many discussions unheard.

Kanske har kvinnorna i deras spel större bröst? Likaså är i princip alla manliga karaktärer i ALLA spel, större dimensionerade rent muskulärt - men det är väl inte lika hemskt? Kropp- som kropp?

Grejen är la att de måste ha varit väldigt medvetna om att denna kritiken sannerligen skulle uppstå. Vem som helst kunde räkna ut det. Och därför kunde de lika gärna låta det vara. För vad tjänar de på det egentligen? Är det något budskap de vill förmedla?

Jag säger bara att de hade sparat en massa på bara skita i det.

Sen om det är rätt med stora bröst / stora muskler osv. Det vet jag icke.

Det håller jag med om...finns ju en del spel där fokusen verkligen har legat på att göra bröst så stora och synliga som möjligt, men här tyckte jag inte det var direkt överdrivet - men media är underbara på att göra något så obetydligt, så stort (där fick jag till det...).

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Smoo87:

Motsvarigheten till stora bröst "är" muskler, för det är vad som räknas som sexigt...

Är det verkligen så? Så medans killar "in the need" googlar efter "stora bröst" så googlar tjejer efter "stora muskler"? Som vanligt är det roligt hur många verkar tro att männens vältränade muskler är motsvarigheten till kvinnans bröst. Någon som ens reflekterat i hur de flesta spelkvinnor ser ut som fitnessgudinnor, oavsett bröststorlek? DÄR har du en rättvisare jämförelse till muskulösa män.

Så du umgås inte mycket med tjejer? Majoriteten av tjejerna jag känner dräglar alltid över vältränade killar som dom ser (ja även tjejer som säger sig inte bry sig om sånt, men dom tycker fortfarande det är sexigt med vältränade killar). Samma med stora tuttar, majoriteten gillar stora tuttar även fast dom kanske inte bryr sig (för hur mysigt är det inte med ett par D kupor, men det är absolut långt ifrån det viktigaste imo). Att jämföra tuttar med killars muskler är bättre jämförelse än med killars könsorgan

Hehe, jo tack, jag umgås en hel del med tjejer, och det är fortfarande inte samma sak. Jag kan medge att bröst vs. snopp antagligen är ett uselt exempel. Jag har bara ingenting bättre att jämföra med. En vältränad manskropp kan lätt jämföras med en vältränad kvinnokropp, men folk verkar ta den kvinnokroppen för given och istället jämföra med brösten.
Jag tycker det rimmar riktigt illa.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av WarpGuN:

tycker ej female belfs har speciellt stora bröst

http://img33.imageshack.us/img33/4482/plater.jpg

Inte så stora för att kroppen är så liten och för att spara polygoner är det mer som väldigt kantiga bröst istället för stora runda former, lite av Madonna eller Katey Perry stil. Men det är ändå tuttar som täcker hela bröstkorgen och inte några platta eller normalastora bröst vi talar om.

Ser du ens några bröst? Ser bara en något kortare/bredare version av Madonnas strut-BH på den bilden. Är väl annorlunda i spelet, men på bilden ser hon ut att ha ungefär lika stora bröst som mig

Syns inte så bra på bilden för att alla armor gör att det ser mindre ut. Det enda brösten saknar är fyllighet.
Men tittar man på bilderna och jämför med midjan och bröstkorgen ser man att brösten stick ut halva längden av bröstkorgen är bred.

Sticker dina manboobs-madonna-strutar ut lika mycket kommer du göra många kvinnor från 80 talet avudsjuka.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ender:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av WarpGuN:

tycker ej female belfs har speciellt stora bröst

http://img33.imageshack.us/img33/4482/plater.jpg

Inte så stora för att kroppen är så liten och för att spara polygoner är det mer som väldigt kantiga bröst istället för stora runda former, lite av Madonna eller Katey Perry stil. Men det är ändå tuttar som täcker hela bröstkorgen och inte några platta eller normalastora bröst vi talar om.

Ser du ens några bröst? Ser bara en något kortare/bredare version av Madonnas strut-BH på den bilden. Är väl annorlunda i spelet, men på bilden ser hon ut att ha ungefär lika stora bröst som mig

Syns inte så bra på bilden för att alla armor gör att det ser mindre ut. Det enda brösten saknar är fyllighet.
Men tittar man på bilderna och jämför med midjan och bröstkorgen ser man att brösten stick ut halva längden av bröstkorgen är bred.

Sticker dina manboobs-madonna-strutar ut lika mycket kommer du göra många kvinnor från 80 talet avudsjuka.

tycker dom är rätt naturliga i proportion till deras "kroppsbyggnad"


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tror dom flesta av oss, bara rycker på axlarna på denna ändring.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahahahaha, fyfan vilken patetisk diskussion. Bättre kan ni.

Medlem
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Sticker dina manboobs-madonna-strutar ut lika mycket kommer du göra många kvinnor från 80 talet avudsjuka.

Hehe, bringa som en cornflakes flinga, men jag skulle se fyllig ut i den där grejen hon har på sig

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Tror dom flesta av oss, bara rycker på axlarna på denna ändring.

Jag vill tro att du har rätt, reaktionerna från de som inte gör det är långt mer intressanta ^^

Medlem
Inaktiv

Mats Nylund har skrivit två väldigt bra artiklar om DayZ.

Första delen http://www.fz.se/artiklar/artikel/20140118/dayz-dagboken-in-i...

och andra http://www.fz.se/artiklar/artikel/20140119/dayz-dagboken-i-do...

Det skulle vara väldigt intressant och se samma engagemang för dessa artiklar likt denna som handlar om bröstförminskning. Ibland undrar jag om en del som kommer hit för att skriva ens kommer hit för att diskutera spel eller om dom kommer hit för att diskutera just bröstförminskning. Bara för att det väcker sådan debat och man kan ventelera av sig lite känslor mot anonyma personer på nätet.

Alla som betalt för att bli FZ medlemmar, har ni betalt för att kunna diskutera om bröstförminskning och pensiar eller har ni betalt för att läsa bra artiklar som dom Mats Nylund har skrivit och resten av FZ redaktionen? För tittar man här efter 101 kommentarer från både betalande medlemmar och icke betalande så känns det som om ni betalt för att skriva och diskutera om bröstförminskningar och pensiar.

Ja jag vet det är inget nytt men jag ler varje gång en sådan här nyhet slår 100 sträcket, för ibland så känns det inte som om jag är omgiven av spelintresserade utan mer konflikt intresserade och jag ler för att det gör mig sorgsen på något sätt. Nå jag drar absolut inte alla över en kant finns många här på FZ som kan föra sansade och framförallt bra dialoger men som oftast så drunknar dom i tramset. Jag brukar aldrig ge mig i kast med dessa nyheter men den här gången kunde jag inte motstå. Hur kan detta som i mitt tycke är rent patetiskt bli en diskussion? Ja jag antar att vi alla har olika värderingar men för mig är det här så löjligt det kan bli.

Hur som helst så lämnar jag er nu och jag tänker ta både den här nyheten samt inläggen, placera dom i en låda utan lås och kasta den i ett svart hål och aldrig tänka på den igen.

Tack och godnatt kära människor, glöm inte att försöka respektera varandra där ute nu. Tänker nu återvända till att spela Payday 2 eller varför inte Cognition An Erica Reed Thriller? Det är ett spel värt att diskutera.

Rekomenderar återigen Mats Nylunds artiklar på DayZ. Riktigt bra om ni är intresserade, eller inte.

Medlem
Skrivet av Icerock:

Varför minska en gudsgåva? skämt åt sidan, varför är det alltid en stor grej av det här jag tror inte att någon av killarna skulle klaga om vi hade enorm penis där nere, eller jag tror inte killarna skulle äns bry sig om det, så varför måste tjejerna alltid klaga, jag menar vi killar får aldrig ändra storlek på våran penis i spel. Många mmos erbjuder att du kan ändra storlek på brösten men har ni någonsin sett att man kan göra något med pung regionen i ett mmo? är inte det också en viss diskriminering av det manliga könet?

Så om allt ska vara rättvist så måste tjejerna inte ha några bröst alls precis om vi killarna har aldrig någon penis i spelen eller? Plus det är fan tecknade pixel bröst get the fuck over it....my god...

Man kan också vända på frågan varför måste vi killar alltid ha nio pack på magen i alla spel?

Bland det dummare jag läst. Är väll lite det som är problemet eller? Att spelen objektifierar kvinnor som sex-symboler medan män mest är män. Varken mer eller mindre.
Det finns ingenting diskriminerande med att inte ha möjlighet att bli ett sex objekt. Det är ett privilegie som både du och jag är uppvuxna med, skillnaden mellan dig och folk med förnuft är att detta är ett privilegie vi gärna vill att alla skall kunna betingas, även kvinnor.

Come at me hormonstinna pojkspolingar, förklara för mig hur fel jag har och hur ni minsann såg <valfri favoritporrskådespelerska> älskade att att bli strypt eller få en schysst örfil på scen.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Tycker att man är fixerad om man ens tar upp det eller stör sig på det!
Vem bryr sig om dom är stora eller små?
Tror ju knappast dom gjorde brösten stora för att p12or ska sitta och runka till dom.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Smoo87:

Motsvarigheten till stora bröst "är" muskler, för det är vad som räknas som sexigt...

Är det verkligen så? Så medans killar "in the need" googlar efter "stora bröst" så googlar tjejer efter "stora muskler"? Som vanligt är det roligt hur många verkar tro att männens vältränade muskler är motsvarigheten till kvinnans bröst. Någon som ens reflekterat i hur de flesta spelkvinnor ser ut som fitnessgudinnor, oavsett bröststorlek? DÄR har du en rättvisare jämförelse till muskulösa män.

Så du umgås inte mycket med tjejer? Majoriteten av tjejerna jag känner dräglar alltid över vältränade killar som dom ser (ja även tjejer som säger sig inte bry sig om sånt, men dom tycker fortfarande det är sexigt med vältränade killar). Samma med stora tuttar, majoriteten gillar stora tuttar även fast dom kanske inte bryr sig (för hur mysigt är det inte med ett par D kupor, men det är absolut långt ifrån det viktigaste imo). Att jämföra tuttar med killars muskler är bättre jämförelse än med killars könsorgan

Hehe, jo tack, jag umgås en hel del med tjejer, och det är fortfarande inte samma sak. Jag kan medge att bröst vs. snopp antagligen är ett uselt exempel. Jag har bara ingenting bättre att jämföra med. En vältränad manskropp kan lätt jämföras med en vältränad kvinnokropp, men folk verkar ta den kvinnokroppen för given och istället jämföra med brösten.
Jag tycker det rimmar riktigt illa.

Bästa saken att jämföra om än inte riktigt samma sak. Men närmre än könsorgans storlek. Därav motsvarigheten, då det är det närmsta man kan komma det "sexuella" (eller vad man nu ska skriva) en kvinnas bröst. Tjejerna ser oftast musklerna innan dom får se könsorganet, och vi får se deras bröst (och ja vältränade kroppen) innan man får se deras könsorgan. Och om tjejer blir helt till sig av muskler medans många killar blir helt till sig av bröst, så tycker jag att jämförelsen är helt ok. Hade det vart något annat som vart vanligt sexigt hos en kille som kan räknas som någorlunda sexualiserat så hade jag jämfört med det (men ja, en tjejs bröst är mer sexualiserat laddat än killars muskler, men det är för att vi, samhället gör brösten så pass sexualiserat).

Medlem

Dom kan ju stoppa in så man kan göra bröstförstoring för X antal svenska pengar. Skulle dom säkerligen tjäna en fet summa pengar på "Gillar småá bröst"

Medlem
Skrivet av Joppenator:

Dom kan ju stoppa in så man kan göra bröstförstoring för X antal svenska pengar. Skulle dom säkerligen tjäna en fet summa pengar på "Gillar småá bröst"

Age of Conan finns det trinket man kan köpa för ingame valuta som maximerar storleken på tuttarna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Smoo87:

... (men ja, en tjejs bröst är mer sexualiserat laddat än killars muskler, men det är för att vi, samhället gör brösten så pass sexualiserat).

Exakt, så visst är det härligt att Carbine Studios backar lite och varierar bröststorlekarna

Medlem

Jag ser fram emot det första MMO där val av kroppsbyggnad verkligen får en effekt på karaktären mer än det rent utseendemässiga. Där en kvinna med överdrivet stora bröst får svårare att röra sig, klättra och så vidare.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Smoo87:

... (men ja, en tjejs bröst är mer sexualiserat laddat än killars muskler, men det är för att vi, samhället gör brösten så pass sexualiserat).

Exakt, så visst är det härligt att Carbine Studios backar lite och varierar bröststorlekarna

Det har jag absolut inget emot, jag gillar alla storlekar ;-). Skämt åsido så ja jag ser mycket hellre varierande än bara små eller stora.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Så bara för att man vill kunna välja hur ens karaktär skall se ut så bör man söka hjälp?
Själv väljer jag bröststorlek (om det går) efter hur resten utav kroppen ser ut, inte för att jag senare skall sitta och onanera till min skapelse.
Men om det nu är någon som gör detta utav den anledningen så är det väl knappast din ensak.

Låt folk spela spel hur de vill så får du spela hur du vill.

Om folk känner tvånget att ha en karaktär med gigantiska tuttar för att kunna spela så behöver man söka hjälp ja. För då står det inte riktigt rätt till i skallen, vad jag vet är spel något man ska spela inte onanera till som säkerligen många gör.

Jag tycker det nog är du som bör söka hjälp om du vill bestämma hur andra skall spela.
Att du sedan tycker det är "sjukare" än att sitta och runka till porr gör det hela nästan lite komiskt.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av aT1C:

Tänkt på dom är Aliens så våran standard som Humen behövs inte gå efter.

Tycker du inte det är lite konstigt bara att varenda feminin karaktär bland nästan alla raser bland nästan alla spel där det finns aliens har just stora byster ?

Vild manlig kan vara kvinnlig fantasi.

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av aT1C:

Tänkt på dom är Aliens så våran standard som Humen behövs inte gå efter.

Det håller jag med om. Jag personligen gillar stilen i spelet och ser ingen mening med att minska på brösten. Om det sedan blir bättre eller sämre med att förändringarna och hur det kommer tillföra eller ta bort från helheten vet vi inte innan vi spelat.

Mest troligt är det till det sämre då utvecklarna tydligen valde att gå efter spelarnas åsikter och inte efter det tänkta designen.

Gillar stillen med och håller med dig om att det ska vara valfritt hur man bygger sina karaterar i spel.

Något spel som hade bra vall möjligheter att bygga sina karaktärer än i dag är Age of Conan, finns det något mer spel som har mer val möjlig heter eller liknade ?

Medlem
Skrivet av JackHeart:

Jag ser fram emot det första MMO där val av kroppsbyggnad verkligen får en effekt på karaktären mer än det rent utseendemässiga. Där en kvinna med överdrivet stora bröst får svårare att röra sig, klättra och så vidare.

Snälla var ironisk. Ska männen då inte längre förmå sig att gå genom dörrar? Ska de kvinnliga karaktärerna betydligt sämre eftersom de oavsett bobbies är flera storleksordningar långsammare än anabola männen? Ja du måste vara ironiskt

Fast de är sant de kan ju ta sig genom dörrar vilket i vissa spel kan vara fördelaktigt.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Ja herregud om man vill att sin karaktär ska ha stora bröst måste man vara helt sinnesjuk, man kan ju inte titta på saker man tycker är sexigt eller vackert utan att ta ut kuken och börja runka frenetiskt.

Jag vet inte vad som ändrades, jag bryr mig inte nämnvärt men vissa gillar stora bröst och vissa har stora bröst i den riktiga världen. Jag hoppas att det var något som devsen faktiskt höll med om och inte ändrade för att nazi-feministerna mailade sönder dem.

Medlem
Skrivet av pezit:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Ja herregud om man vill att sin karaktär ska ha stora bröst måste man vara helt sinnesjuk, man kan ju inte titta på saker man tycker är sexigt eller vackert utan att ta ut kuken och börja runka frenetiskt.

Jag vet inte vad som ändrades, jag bryr mig inte nämnvärt men vissa gillar stora bröst och vissa har stora bröst i den riktiga världen. Jag hoppas att det var något som devsen faktiskt höll med om och inte ändrade för att nazi-feministerna mailade sönder dem.

Man får gilla stora bröst. Man får även börja grina som en 12-åring ifall det inte bara finns kvinnliga karaktärer med stora bröst, och skämma ut sig genom att kalla folk som är för lite balans "nazi-feminister". Åsiktsfrihet, det är grejer det

Inaktiv
Skrivet av Ender:
Skrivet av pezit:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Ja herregud om man vill att sin karaktär ska ha stora bröst måste man vara helt sinnesjuk, man kan ju inte titta på saker man tycker är sexigt eller vackert utan att ta ut kuken och börja runka frenetiskt.

Jag vet inte vad som ändrades, jag bryr mig inte nämnvärt men vissa gillar stora bröst och vissa har stora bröst i den riktiga världen. Jag hoppas att det var något som devsen faktiskt höll med om och inte ändrade för att nazi-feministerna mailade sönder dem.

Man får gilla stora bröst. Man får även börja grina som en 12-åring ifall det inte bara finns kvinnliga karaktärer med stora bröst, och skämma ut sig genom att kalla folk som är för lite balans "nazi-feminister". Åsiktsfrihet, det är grejer det

Åsiktsfrihet är fint men censur är mindre fint Känns som en brigad censurjönssar sveper runt internet och vill begränsa utvecklares visioner (även om vissas visioner är rätt löjliga).

helt plötsligt är det inte åsiksfrihet när nån skum uppfattning om moral och rätt eller fel infinner sig.

Nu menade jag inte att du är en sådan censurjöns : ) !

Skriv svar