Rykte: Battlefield med poliser på gång

Medlem
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Jozo:

Börjar lukta lite sur mjölk här...

Lär ju vara ett gamemode eller en expansion bara till BF4 knappast ett nytt spel. Så lär ju va gratis.

Gratis?....yeah right

Ja gratis, iaf för mig som har premium.

Medlem

Poliser vs alla som hänger på familjeliv.se SNÄLLA.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Jozo:

Börjar lukta lite sur mjölk här...

Lär ju vara ett gamemode eller en expansion bara till BF4 knappast ett nytt spel. Så lär ju va gratis.

Gratis?....yeah right

Ja gratis, iaf för mig som har premium.

Jaha, hur fick du gratis premium?

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Jozo:

Börjar lukta lite sur mjölk här...

Lär ju vara ett gamemode eller en expansion bara till BF4 knappast ett nytt spel. Så lär ju va gratis.

Gratis?....yeah right

Ja gratis, iaf för mig som har premium.

Jaha, hur fick du gratis premium?

Jag förhandsbokade men dom pengarna är så länge glömda att jag nu räknar allt BF4 material som gratis.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Jozo:

Börjar lukta lite sur mjölk här...

Lär ju vara ett gamemode eller en expansion bara till BF4 knappast ett nytt spel. Så lär ju va gratis.

Gratis?....yeah right

Ja gratis, iaf för mig som har premium.

Jaha, hur fick du gratis premium?

Jag förhandsbokade men dom pengarna är så länge glömda att jag nu räknar allt BF4 material som gratis.

Men vad du räknar som gratis, och vad som faktiskt är gratis, är 2 skilt olika saker. För något som är gratis är något som du faktiskt inte betalar för, sen kan man vrida på det hur man vill men det gör det inte mer gratis för det

Medlem

Premium ger access till 5 expansioner och att sagda bf med poliser skulle rymmas inom dessa 5 .

Är ju rena spekulationer.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Premium ger access till 5 expansioner och att sagda bf med poliser skulle rymmas inom dessa 5 .

Är ju rena spekulationer.

Rykte: Battlefield med poliser på gång. sagda bf med poliser lär ju vara en spekulation, för annars så vore det inte ett rykte. Klart som fan folk spekulerar, kan dom/vi göra något annat än så länge? Men att det skulle bli ett expansion till bf4 har jag väldigt svårt att se, brukar inte samma studio göra expansioner som gjort grundspelet?

Medlem

När ska vi få ett riktigt Battlefield WWII med Frostbite 2?
Är så jävla trött på allt beepande från noob-locks!
Stukas, Shermans, Thompson, MG42..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

UPP TILL BEVIS?:P

Medlem
Skrivet av Jozo:

Börjar lukta lite sur mjölk här...

Och på vilket sätt skulle ett spel som helt och hållet skiljer sig från vad Battlefield faktiskt är, vara mjölkning?

Eller lät det bara som ett lätt och billigt sätt att få lite likes på sitt inlägg genom att slamma EA igen?


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem
Skrivet av Lightweight:
Skrivet av Jozo:

Börjar lukta lite sur mjölk här...

Och på vilket sätt skulle ett spel som helt och hållet skiljer sig från vad Battlefield faktiskt är, vara mjölkning?

Eller lät det bara som ett lätt och billigt sätt att få lite likes på sitt inlägg genom att slamma EA igen?

Det känns som mjölkning av märket Battlefield. Om nu spelet är helt annorlunda, varför då kalla det Battlefield? Enda anledningen skulle vara att det antagligen säljer mer på grund av namnet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar