Se Conviction-dagbok #2

Robot
Medlem
Se Conviction-dagbok #2

Fan vad jag väntar, ser fruktansvärt bra ut...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag blir bara mer och mer sugen. Precis som jag har nämnt i tidigare trådar så känns inriktningen de har valt välbehövlig för att föra Splinter Cell-serien framåt. Om ni frågar mig hade ännu ett spel i exakt samma fotspår som tidigare titlar gjort att det hela känts något monotont.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Precis, det är därför de officiella ubisoftforumen är så förbannat jobgiga, det finns fan inget annat där än gnällpellar som klagar på att ubi förstört sam fisher, och att det inte finns ngn stealth längre, de har helt enkelt inte längre att se längre än näsan räcker.
Hade de kunnat de hade de förstått att den nya inriktningen inte är annat än helt rätt för serien.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

Ser riktigt bra ut. Glad att Michael Ironside fortsätter med att göra rösten också! Sam Fisher är inte Sam utan den rösten. Var det inte snack om att han inte skulle återvända för att göra rösten för något år sedan?

Medlem

Vore trevligt om det blir lika bra som Chaos Theory.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Ser riktigt bra ut. Glad att Michael Ironside fortsätter med att göra rösten också! Sam Fisher är inte Sam utan den rösten. Var det inte snack om att han inte skulle återvända för att göra rösten för något år sedan?

Riktigt sant det, tror t.om att det var prat om det förra året att Sam fisher kanske skulle ha någon annan röstskådespelare. Man blev så glad när den riktiga trailern kom ut och man fick höra Ironsides röst.

Surt att man inte kommer kunna komma på Sci-fi-mässan i år.. Ironside kommer dit då :/

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Vore trevligt om det blir lika bra som Chaos Theory.

Och varför skulle det inte bli det? Ser nästan ut som om det skulle kunna bli lika bra...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av simulacra:
Skrivet av IcePillow:

Vore trevligt om det blir lika bra som Chaos Theory.

Och varför skulle det inte bli det? Ser nästan ut som om det skulle kunna bli lika bra...

Vad jag ser så sa han bara att det skulle vara trevligt om det blev lika bra som Chaos Theory.

Jag hoppas att det fortfarande går att smyga igenom hela uppdrag, hittills har jag bara sett dem visa upp deras fräcka slagsmål och eldstrider.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Sweet. Längtar som fan.


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

1
Skriv svar