Bilder från PS4-exklusiva Infamous: Second Son

Robot
Medlem
Bilder från PS4-exklusiva Infamous: Second Son

Hoppas spelet är lika kul som det är vackert.

Medlem

SNÄLLA släpp ett sly cooper till PS4 i samma motor fast cel-shaded!

Medlem

Är oerhört peppad inför det här spelet. De tidigare spelen var ju underbara, och det här lär inte vara ett undantag. Hoppas bara att det inte blir försenat.

Medlem

Snyggt! Synd att jag inte tycker serien är speciellt rolig

Flakmonkey

Ser ut att bli en bra Playstation 4-debut för den här underskattade serien. Har visserligen fått bra betyg i pressen men av någon anledning tycks den aldrig ha slagit riktigt och med tanke på vad mina PS3-ägande vänner säger så beror det inte på att de tycker det är dåligt utan snarare för att de aldrig ens gett det en chans eller känt till det... Inget unikt i det såklart och andra titlar är betydligt mer drabbade av detta än Infamous, men jag tycker alltid det är trist när bra spel inte får den uppmärksamhet eller framgång (jag tycker) de förtjänar.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Ser ut att bli en bra Playstation 4-debut för den här underskattade serien. Har visserligen fått bra betyg i pressen men av någon anledning tycks den aldrig ha slagit riktigt och med tanke på vad mina PS3-ägande vänner säger så beror det inte på att de tycker det är dåligt utan snarare för att de aldrig ens gett det en chans eller känt till det... Inget unikt i det såklart och andra titlar är betydligt mer drabbade av detta än Infamous, men jag tycker alltid det är trist när bra spel inte får den uppmärksamhet eller framgång (jag tycker) de förtjänar.

Jag tror spelet har väldigt bra chans till uppmärksamhet nu ibörjan då det inte finns allt för många spel till maskinen

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Nosnos:

Ser ut att bli en bra Playstation 4-debut för den här underskattade serien. Har visserligen fått bra betyg i pressen men av någon anledning tycks den aldrig ha slagit riktigt och med tanke på vad mina PS3-ägande vänner säger så beror det inte på att de tycker det är dåligt utan snarare för att de aldrig ens gett det en chans eller känt till det... Inget unikt i det såklart och andra titlar är betydligt mer drabbade av detta än Infamous, men jag tycker alltid det är trist när bra spel inte får den uppmärksamhet eller framgång (jag tycker) de förtjänar.

Jag tror spelet har väldigt bra chans till uppmärksamhet nu ibörjan då det inte finns allt för många spel till maskinen

Jupp


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar