Level up!

Inaktiv
Level up!

Tjollahopp igen!

Om det är någon som undrat vart jag varit/tagit vägen, så har hösten varit fullspäckad med graviditet, körkortstagning, konferensresa och allt annat som hör livet till. Jisses vad tiden bara runnit förbi! Men kan då glatt meddela att jag blivit med körkort och levlat upp familjen med ännu en liten son Och störd som man är, så är min första tanke med att vi nu är 4 stycken i familjen att vi kommer kunna köra 4-players i spelen i framtiden. Family game night!

Och vad det gäller spelande så har det varit lite smådåligt med det. Fick en PS4 av Sony via jobbet, hemskt glad över det. Men tyvärr används den, precis som mitt WiiU, mest bara till Netflix. Dock så kommer den väl gå på högvarv när spelen börjar komma. Ska försöka ge mig i kast med Outlast, men är som nämnt tidigare skitharig av mig.

Så, nu har jag meddelat att jag fortfarande lever! Återkommer med lite vettigare grejer framöver

Take care folks!

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Level up!

Grattis till tillskottet och tack för dagens garv i form av "4-player" grejen! ^^

Välkommen åter


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Nu får ni inte skaffa fler barn. Stackars nummer 5 kommer få sitta bredvid och titta på hela tiden.

Grattis till den lille, och till körkortet.

Inaktiv

Haha! Nädå, nu är det nog. Inget funkar ordentligt om man är fler än 4 (har filisoferat alldeles för mycket över detta), går inte att spela tv-spel tillsammans (om man inte spelar WiiU iofs), måste skaffa större bil, måste skaffa större bord i köket. Och platserna i soffan räcker inte till ;P Hemskt problematiskt!

Och man tackar och bockar!


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Skrivet av Bennii:

Nu får ni inte skaffa fler barn. Stackars nummer 5 kommer få sitta bredvid och titta på hela tiden.

Grattis till den lille, och till körkortet.

Farsan får assistera i "boost mode" på Wii U padden i mario


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar