Första PRAO dagen

Medlem
Första PRAO dagen

Hej igen. Nu har jag haft min första dag. Fick va med en grupp som arbeta med deras marknad och vilka som ville köpa datorer osv... Dom som jag fick va med hette Cecilia,Roger och Patrick. Det var väldigt kul fick först gå runt med Roger och kolla alla avdelningar dom hade och hälsa på alla. Var mest att kolla idag inte så mycket att göra. Jag fick iallafall vara med på ett möte med Cecilia och skriva minnes anteckningar på det som dom sa. Patrick visade också deras program dom använde i deras arbete. Trivdes jätte bra dom var riktigt trevliga. Ser fram emot imorgon då jag ska vara med dom som håller på med deras nät och servrar. Hör av mig igen imorgon om hur det var

#blogg

Moderator | Testpilot
Första PRAO dagen

Vad kommer du få göra på praktiken då?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vad kommer du få göra på praktiken då?

Praktik? Detta är inte praktik och kommer inte va heller Det jag är på just nu kallas för PRAO som står för praktisk arbets orientering. Går i 8:an så vi har en vecka där vi får vara på ett arbete och kolla vad dom gör och vara med lite grann beroende på vad man väljer.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Welo:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vad kommer du få göra på praktiken då?

Praktik? Detta är inte praktik och kommer inte va heller Det jag är på just nu kallas för PRAO som står för praktisk arbets orientering. Går i 8:an så vi har en vecka där vi får vara på ett arbete och kolla vad dom gör och vara med lite grann beroende på vad man väljer.

Som jag växte upp så har då Prao och Praktik varit exakt samma sak, lol.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Welo:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vad kommer du få göra på praktiken då?

Praktik? Detta är inte praktik och kommer inte va heller Det jag är på just nu kallas för PRAO som står för praktisk arbets orientering. Går i 8:an så vi har en vecka där vi får vara på ett arbete och kolla vad dom gör och vara med lite grann beroende på vad man väljer.

Som jag växte upp så har då Prao och Praktik varit exakt samma sak, lol.

Njo det är nog samma sak. Tror PRAO är det som används mest idag.

1
Skriv svar