Medlem

Hoppas att det blir Split-screen i denna till Konsol!

Medlem

Ursäkta, det här är ingen diss eller något sådant, men jag undrar uppriktigt om folk skämtar om det här med split screen eller om folk vill ha det på riktigt?

Medlem
Skrivet av Akillez:

Ursäkta, det här är ingen diss eller något sådant, men jag undrar uppriktigt om folk skämtar om det här med split screen eller om folk vill ha det på riktigt?

Jag skämtar inte, varför skulle vi som vill ha det göra det?.
Det är extremt kul att sitta i soffan med lite polare/syskon å pressa lite splitscreen, tävla mot varandra eller liknande.
Det blir ännu bättre med 3D och Dualplay.

Medlem

eCore nu är det ju inte storleken på brösten som är 75, det är omfånget runt kroppen, kupstorlek går från A till något längre bak i alfabetet
Detta kommer du bli varse i framtiden, du har mycket gott att se fram emot min vän!

Medlem
Skrivet av B0urne:
Skrivet av Akillez:

Ursäkta, det här är ingen diss eller något sådant, men jag undrar uppriktigt om folk skämtar om det här med split screen eller om folk vill ha det på riktigt?

Jag skämtar inte, varför skulle vi som vill ha det göra det?.
Det är extremt kul att sitta i soffan med lite polare/syskon å pressa lite splitscreen, tävla mot varandra eller liknande.
Det blir ännu bättre med 3D och Dualplay.

Nej, jag var bara nyfiken. Tycker själv det blir för konstig view på det hela med splitscreen, oavsett vertikalt eller horisontellt. Man brydde sig inte så mycket om det när man var liten, men nu skulle jag inte klara av det. Har provat både TV o projje men tycker det blir för skumt.

Medlem
Skrivet av Akillez:
Skrivet av B0urne:
Skrivet av Akillez:

Ursäkta, det här är ingen diss eller något sådant, men jag undrar uppriktigt om folk skämtar om det här med split screen eller om folk vill ha det på riktigt?

Jag skämtar inte, varför skulle vi som vill ha det göra det?.
Det är extremt kul att sitta i soffan med lite polare/syskon å pressa lite splitscreen, tävla mot varandra eller liknande.
Det blir ännu bättre med 3D och Dualplay.

Nej, jag var bara nyfiken. Tycker själv det blir för konstig view på det hela med splitscreen, oavsett vertikalt eller horisontellt. Man brydde sig inte så mycket om det när man var liten, men nu skulle jag inte klara av det. Har provat både TV o projje men tycker det blir för skumt.

Jo visst, men det är bra kul och en funktion som uppskattas

Medlem

Det bästa som finns är att sitta i soffan med polare och spela något intensivt, så delad skärm och lokalt samarbete i spel är det jag primärt efterlyser när det kommer till att införskaffa nya titlar.

12
Skriv svar