Battlefield 2142-patch på gång

Robot
Medlem
Battlefield 2142-patch på gång

"En ny uppdatering till Dice-rymdpangaren betatestas just nu."

Rymdpangare? Mig veterligen utspelas det på jorden!

Edit! Nu är det ändrat till SciFi-pangaren.

Medlem

Ahh trevligt med en patch som tillåter en lira utan dvdn i iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Undra om detta kommer innehålla den där mini-expansionen som släpptes? Till bf2 så kastade de ju in tidigare släppta expansioner.. vore najs med samma deal även här.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

helt otroligt!

Medlem

Jag vet inte hur länge sedan jag spelade det, hur är det med folk på serverna nu för tiden? Finns det tillräckligt med spelare online?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nu lär det iallfall bli aningen mer 2142-spelande för min del. Även om jag finner framtidstemat ruskigt tårkigt.

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Undra om detta kommer innehålla den där mini-expansionen som släpptes? Till bf2 så kastade de ju in tidigare släppta expansioner.. vore najs med samma deal även här.

Det vore väldigt trevligt! Då skulle jag börja spela igen:)

Sista jag spelade för några månader sen var det gott om folk på bra servrar!

Sen är ju spelet så himla mkt bättre Bugfield 2, man träffar oerhört mycket bättre!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Då blir det att installera spelet igen.

Tycker också att 2142 är roligare än BF2.

Medlem

Kanske ska ta och installera det igen då, var ganska roligt har jag för mig.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar