Candy Crush-King försöker tvinga bort konkurrent

Medlem
Skrivet av MaxC:

Onlinegamer.se gör de så här för att uppmärksamma King's senaste tilltag. Hoppas nästan på någon slags cease and desist-brev från deras advokater

Väl summerat. Bryr mig inte om vad andra gör, men jag kommer aldrig mer ladda ner eller köpa någon av Kings produkter. Blir så äcklad.

Medlem

Var har det med saken att göra att han är TVÅBARNSFAR?
totalt irrelevant!

Sveriges nya industri, spel och kriminalitet!, heja sverige!
Bort med bilar, stål och hantverk samt teknik.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Inget illa menat men! Saknar tiden då man fick läsa om Quake,UT å andra bra PC spel. För mycked mainstrem konsolls telefon mojs idag. Internet var bättre innan vanligt folk hittade hit. Förr slapp man; katter, sport, barn-whine, överdrivet mycket konsoll prat, andra djur.

Försökte klistra in en rimlig tumme upp, men den jag valde var bredare än sajtens totalbredd.

Internet var sannerligen bättre förr.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Om jag hade haft kunskapen och tiden, hade jag gjort ett mobilspel som hette 'godis kross berättelsen' som skulle gå ut på att mata en konung med stålar tills han sprack.. Fast bara som en kul grej

Medlem

Glömde skriva att det skulle vara HELT gratis också

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Var har det med saken att göra att han är TVÅBARNSFAR?
totalt irrelevant!

QFT.

Redaktör
Skrivet av Zpartan:

Var har det med saken att göra att han är TVÅBARNSFAR?
totalt irrelevant!

Känslomässigt är ett inkomstbortfall mycket värre när man har barn att förrsörja.


signatur
Grafikfejs
Paradox Interactive

[https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151843335161148&set=a.441757871147.239701.84187256147&type=1&stream_ref=10

Days not sued by the king: 1]


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Tillfällen som detta som gör att man skäms å vara svensk.

Fast King är väl inte ett svenskt företag? Dom har väl bara en studio i Stockholm? Det är ju som att säga att EA är svenskt.

12
Skriv svar