Mystiska The Room 2 ute till Android

Robot
Medlem
Mystiska The Room 2 ute till Android

Äntligen!

Medlem

Ytterliggare en gång fick det mig att tänka på Tommy Wiseau


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Älskar denna genre! Synd att det inte kommer så många spel nuförtiden...

Dock blev jag lite besviken då spelet var över på någon timme... köpte och laddade ner det igår kväll när jag hade lagt mig i sängen.

Var spelet för enkelt eller var man för smart? Hur som så var det iallafall aldrig några utmaningar. Allting var för självklart.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Älskar denna genre! Synd att det inte kommer så många spel nuförtiden...

Dock blev jag lite besviken då spelet var över på någon timme... köpte och laddade ner det igår kväll när jag hade lagt mig i sängen.

Var spelet för enkelt eller var man för smart? Hur som så var det iallafall aldrig några utmaningar. Allting var för självklart.

Tyckte ettan var knepigare, tvåan var för självklar eller så var tänket detsamma så de kändes enkelt.

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av Exxo:

Älskar denna genre! Synd att det inte kommer så många spel nuförtiden...

Dock blev jag lite besviken då spelet var över på någon timme... köpte och laddade ner det igår kväll när jag hade lagt mig i sängen.

Var spelet för enkelt eller var man för smart? Hur som så var det iallafall aldrig några utmaningar. Allting var för självklart.

Tyckte ettan var knepigare, tvåan var för självklar eller så var tänket detsamma så de kändes enkelt.

Är inte alla riktig bra spel "för korta"?


signatur

#PCMR

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem
Skrivet av Sisyr:

OH HI MARK

Har du inte redan gjort det så läs biografin


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Vore kallas om FZ hade haft en option för att slippa se alla artiklar angående dessa förbannade mobilspel Eller alternativt en egen flik för skiten, typ fz.se/mobilt

Medlem
Skrivet av classon81:

Vore kallas om FZ hade haft en option för att slippa se alla artiklar angående dessa förbannade mobilspel Eller alternativt en egen flik för skiten, typ fz.se/mobilt

Umm..vad är det för fel på den som redan finns? Du väljer ju vad du vill se på första sidan. Står ju alla olika format där...

kanske dags att använda ögonen?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av classon81:

Vore kallas om FZ hade haft en option för att slippa se alla artiklar angående dessa förbannade mobilspel Eller alternativt en egen flik för skiten, typ fz.se/mobilt

Umm..vad är det för fel på den som redan finns? Du väljer ju vad du vill se på första sidan. Står ju alla olika format där...

kanske dags att använda ögonen?

Lol XD Jag har totalt missat det. Tack.. sparar mig massor med irritation.

Medlem
Skrivet av Soolar:
Skrivet av delli:
Skrivet av Exxo:

Älskar denna genre! Synd att det inte kommer så många spel nuförtiden...

Dock blev jag lite besviken då spelet var över på någon timme... köpte och laddade ner det igår kväll när jag hade lagt mig i sängen.

Var spelet för enkelt eller var man för smart? Hur som så var det iallafall aldrig några utmaningar. Allting var för självklart.

Tyckte ettan var knepigare, tvåan var för självklar eller så var tänket detsamma så de kändes enkelt.

Är inte alla riktig bra spel "för korta"?

Jo efter o ha spelat första spelet så blir det här bara en fortsättning... inget nytt att lära sig, inget speciellt som är annorlunda.

Ja iallafall den här typen av spel som man inte kan spela om igen. Eller visst kan man spela om det igen... men det är ju precis som att se en film för andra gången. Allt är precis likadant. Skillnad är det ju med spel som t.ex. Europa Universalis eller Starcraft, där det handlar om att prova olika strategier.

Medlem

I did not hit her it's not true it's bullshit i did not hit her i did naaaht...OH HI MARK!

1
Skriv svar