Playstation 4 gör succé i Japan

k3m
Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Remus:

Microsoft kommer förlora detta konsolkrig. Så hårt.
.

Ööh..? Och vad baserar du det på?

Det är väl hans egen prognos!?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Remus:

Microsoft kommer förlora detta konsolkrig. Så hårt.
.

Ööh..? Och vad baserar du det på?

Det är väl hans egen prognos!?

No shit sherlock. Därför jag undrar varför han tror det?

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Remus:

Microsoft kommer förlora detta konsolkrig. Så hårt.
.

Ööh..? Och vad baserar du det på?

Det är väl hans egen prognos!?

No shit sherlock. Därför jag undrar varför han tror det?

Troligtvis eftersom Ps4 redan leder och Ms inte har en chans att nå Sonys siffror i japan.

Och jag antar att han gillar Sony mer än Microsoft.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Nocturnal77:
Skrivet av Rakoon:

Om Xbox one bara kan lanseras i Sverige snart!! Hur länge ska man vänta.

Uhm... Jag var på Webhallen i Sthlm i helgen och de hade massor av Xbox One (EU version) i lager.. Inga som köper dem här heller.

Xbox one har inte lanserats i Sverige.

Din dåre, det är fortfarande inte svårt att får tag på dom i sverige efter som vi fick in ett stort antal förra året.

k3m
Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Remus:

Microsoft kommer förlora detta konsolkrig. Så hårt.
.

Ööh..? Och vad baserar du det på?

Det är väl hans egen prognos!?

No shit sherlock. Därför jag undrar varför han tror det?

Hehe, min miss

Medlem

Japan har väl alltid varit sig själv närmast. Tror inte att MS skulle ta några stora marknadsandelar där deras huvudkonkurrent är Sony.

Som att säga att Volvo ligger bra till i Sverige. Hörde också att vatten är blött. Fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Remus:

Microsoft kommer förlora detta konsolkrig. Så hårt.
.

Ööh..? Och vad baserar du det på?

Det är väl hans egen prognos!?

No shit sherlock. Därför jag undrar varför han tror det?

Troligtvis eftersom Ps4 redan leder och Ms inte har en chans att nå Sonys siffror i japan.

Och jag antar att han gillar Sony mer än Microsoft.

Konsollkrig??? Jag har inte sett något "konsolkrig" sedan 90 talet. Ett par miljoner sålda ex mer eller mindre en sina "konkurenter" (kolegor?) är det ingen som bryr sig om mer en några kidds på internet. Så man ska inte vara så naiv och tro att man vet något om dessa giganters förhållande till varandra då allt sådant är väldigt hemlighetsstämplat. Det var ingen som vann förra generationen så varför fortsätter folk heja på "sina" favorit direktörer... Nä skäms på den som har tid med att vara så naiv. Stick och spela Day z istellet och gör lite nytta!

Medlem
Skrivet av Saurfange:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Remus:

Microsoft kommer förlora detta konsolkrig. Så hårt.
.

Ööh..? Och vad baserar du det på?

Det är väl hans egen prognos!?

No shit sherlock. Därför jag undrar varför han tror det?

Troligtvis eftersom Ps4 redan leder och Ms inte har en chans att nå Sonys siffror i japan.

Och jag antar att han gillar Sony mer än Microsoft.

Konsollkrig??? Jag har inte sett något "konsolkrig" sedan 90 talet. Ett par miljoner sålda ex mer eller mindre en sina "konkurenter" (kolegor?) är det ingen som bryr sig om mer en några kidds på internet. Så man ska inte vara så naiv och tro att man vet något om dessa giganters förhållande till varandra då allt sådant är väldigt hemlighetsstämplat. Det var ingen som vann förra generationen så varför fortsätter folk heja på "sina" favorit direktörer... Nä skäms på den som har tid med att vara så naiv. Stick och spela Day z istellet och gör lite nytta!

Jag har inte nämnt något krig mellan konsolerna, det är den posten som är först i denna citathärva.
Jag nämnde bara ett troligt skäl till varför han skrev så eftersom den jag citerade "undrade" varför ha sa så.

Försäljningssiffrorna är ju inte precis någon större hemlighet, inte heller det faktum att Microsoft aldrig har lyckats slå igenom med någon konsol tidigare i Japan och mindre troligt i denna generations konsoler rent statistiskt sett.

Och sedan hatar jag att vara den men.... "en" är inte samma sak som "än"

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Rakoon:

Om Xbox one bara kan lanseras i Sverige snart!! Hur länge ska man vänta.

Oh ja gud vad man längtar efter att kunna se på Netflix och tv via röststyrning !!!! eller inte:P

Precis vad jag längtar efter!!!! SHITNICE!

pajas

Watch out we've got a fanboy over here!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar