Armin van Buuren får eget spel

Medlem
Armin van Buuren får eget spel

Släpp det till Xbox 360 så köper jag det på direkten! Skiter i om det är kass eller inte!

Medlem

Äntligen en riktig DJ som släpper ett DJ-spel, DJ-hero har ju bara kass musik...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Äntligen en riktig DJ som släpper ett DJ-spel, DJ-hero har ju bara kass musik...

Up yours! =p

Daft Punk for world supremacy!

Medlem

ujuj RIKTIG! musik \o) Kanske var dax att världens bästa DJ fick sig ett musik spel trots allt

Medlem

Nästan värt att köpa en Wii för detta. Äntligen lite riktig musik istället för all jävla mainstream DJ Hero Armin <3

Medlem

Who?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av hariko:
Skrivet av simulacra:

Äntligen en riktig DJ som släpper ett DJ-spel, DJ-hero har ju bara kass musik...

Up yours! =p

Daft Punk for world supremacy!

Problemet är ju inte Daft Punk, de är bra, men 50 cent mfl puckon är inte DJ-musik, så enkelt är det.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Detta kan vara bra för utveckling av melodisk och progressiv trance i allmänhet som genre.

Dock har jag slutat lyssna på armin för jag tycker modern progressiv börja låta alltmer lika. Sen, beroende på låt, börjar trance bli alltmer house och pop-inspirerat. Vilket vissa tycker är bra och andra dåligt. Personligen gillar jag inte dom kombinationerna eftersom det oftast brukar resultera i kommerciell mainstream-radio musik. Men det finns givetvis undantag.

Men jag tycker att det viktigaste är att alternativet finns och genren fortfarande lever kvar. Fastän jag skulle vilja ha mer oldschool element integrerade.

Jag hoppas det dyker upp fler stilar. Som t ex goa/psytrance, dubstep, drum n bass eller hardstyle.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av hariko:
Skrivet av simulacra:

Äntligen en riktig DJ som släpper ett DJ-spel, DJ-hero har ju bara kass musik...

Up yours! =p

Daft Punk for world supremacy!

Problemet är ju inte Daft Punk, de är bra, men 50 cent mfl puckon är inte DJ-musik, så enkelt är det.

Min vän, du har så rätt.
Sorry för den klumpiga kommentaren jag lämnade tidigare.

Glömmer bort ibland att det finns en djup själ bakom varje nörds/människas användarnamn.

1
Skriv svar