Bakom kulisserna på The Last of Us: Left Behind

Robot
Bakom kulisserna på The Last of Us: Left Behind
Medlem
Bakom kulisserna på The Last of Us: Left Behind

Årets DLC!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Såg den häromdagen. Tycker skådespelarna är mycket intressanta och har på grund av det kunnat sätta en prägel på spelet som lyckats ta det till den nivån det är.

Tycker för övrigt inte att spelet var så bra som alla andra tycker. Visst att det var en bra story men tycker gameplayet var alldeles för mycket "meh". Fanns ingenting unikt eller nyskapande i det...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av marcus8958:

Årets DLC!

Lite väl tidigt att avgöra det kanske.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Såg den häromdagen. Tycker skådespelarna är mycket intressanta och har på grund av det kunnat sätta en prägel på spelet som lyckats ta det till den nivån det är.

Tycker för övrigt inte att spelet var så bra som alla andra tycker. Visst att det var en bra story men tycker gameplayet var alldeles för mycket "meh". Fanns ingenting unikt eller nyskapande i det...

Håller med dig. Gameplayet kändes mer som klassiskt Tomb Raider/Uncharted även om jag som är väldigt lättskrämd tycker att de lyckats fruktansvärt bra just med att hålla mig på tårna. Vidare är jag dock väldigt glad över svårighetsgraden. Det är det första spelet på många år som jag faktiskt behövt koncentrera mig för att inte klanta till det.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Såg den häromdagen. Tycker skådespelarna är mycket intressanta och har på grund av det kunnat sätta en prägel på spelet som lyckats ta det till den nivån det är.

Tycker för övrigt inte att spelet var så bra som alla andra tycker. Visst att det var en bra story men tycker gameplayet var alldeles för mycket "meh". Fanns ingenting unikt eller nyskapande i det...

Håller med fullständigt

1
Skriv svar