Första bilderna från Battlefield 4: Naval Strike

Medlem
Skrivet av sandmanman:

Skäms! Släppa DLC när inte ens det vanliga spelet funkar som det ska. DICE borde hitta en annan utgivare som inte sätter onödig press på de och tvingar de släppa ett ofärdigt spel.

Är det inte studion i Los Angeles som gör DLC till BF4?
DICE i Sverige uppdaterar och fixar spelet i sin takt. Men för mig fungerar spelet som det ska. Visst finns det buggar, men varför klaga på DICE då det finns en massa andra spelföretag/utgivare som gör samma sak?

En del har inte har tålamod till att vänta på det goá. Släpps inte spelet på releasen så blir folk skogstokiga och vill veta när det släpps därefter. Låt utvecklarna göra sitt jobb så att både spelutvecklarna och kunderna blir nöjda.

Medlem

Skitspel som fortfarande buggar loss.

Medlem

Funkar alldeles utmärkt för mig och jag har kalaskul när jag spelar. Synd att alla inte kan säga detsamma....

Medlem
Skrivet av sandmanman:

Skäms! Släppa DLC när inte ens det vanliga spelet funkar som det ska. DICE borde hitta en annan utgivare som inte sätter onödig press på de och tvingar de släppa ett ofärdigt spel.

Men håll käften med ditt jävla dravel,
spela inte skiten på WIndows 95 så ska du nog fanimej se att det funkar sen.

Medlem

Spelet funkar perfekt för mig nu, min fps har t om ökat och flyter på perfekt...tyvärr så spelar jag inte längre för jag hunnit tröttna på spelet efter dryga 50 timmar.

Det här dlc´t får bli sista chansen, jag gillade verkligen båtstriderna och har saknat Titan-läget från 2142 i många år nu.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fasen va snabba de är med dlc nu då! I bf3 släpptes ju sista tillägget typ på bf3's ett års dag om jag inte missminner mig. Var mer spridning på tilläggen iaf.

Medlem

Kanske dags att ge spelet en chans, har 3 spelade timmar sen inköpet i höstas.

Medlem

"Could not communicate with battlefield 4, please open taskmanager to close it down". Bara jag?

Medlem
Skrivet av Redstar:

"Could not communicate with battlefield 4, please open taskmanager to close it down". Bara jag?

Det är en bugg som för mig har kommit och gått beroende på vilken serverpatch som varit rådande. Senaste given är dock att om jag struntar i att stänga bf4 via task manager så laddar spelet ändå......

Sen Second Assult har jag dock vansinniga package loss och blir konstant döda på "skyddade" ställen av fiender som inte ens har någon siktlinje med ett skott buggen.

Detta är problem som har kommit och gått beroende på patcher etc för mig. 75% av tiden har dock spelet funkat bra och det är ju förbaskat roligt när allt flyter.

Hoppas det blir bättre efter server-patchen imorgon.

Medlem

Kommer deras ryktade netcode patch ut innan detta? Annars är det ännu en expansion där man dör bakom cover osv. Nej tack


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av zith:

Vad är det som fortfarande är fel med spelet? Jag har haft en krash iom ett kartbyte på 1 månad.

Fick en gratiskod för en vecka sedan, har inte kunnat starta spelet en enda gång. Kraschar omedelbart med en massa muslagg som inte händer vid någon annan krasch.

Medlem
Skrivet av Largus:

Med tanke på alla negativa kommentarer om det här spelet så är det konstigt att det finns så många som spelar det. Antingen är de flesta självplågare som inte har bättre för sig, eller så är det bara så mycket lättare att klaga än att berömma.
För mig så har det fungerat bra från start och varje banpaket som kommer ut gör bara det hela bättre.
Kanske kan det bli ännu mera roligt om folk slutar att bete sig som tjuriga småbarn i chatten under tiden som spelet pågår. Det är det största problemet enligt mig och det kan jag varken beskylla Dice eller EA för.

Avundsjuka är den bästa reklamen

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

99% av folk som spelar bf4 är för dåliga för att fatta att spelet suger pung.

Det låter som en underbar funktion i spelet!
Hur gör jag för art aktivera den?

12
Skriv svar