Vinn Diablo III: Reaper of Souls-boxar!

Inaktiv
Skrivet av Komured:
Skrivet av Dvärgen:

Håller tummarna att man vinner, dock tycker jag folk bör tänka om, allt är inte busenkelt bara för man kan metal.
Jag kan min metal med men denna var en gåta, ni får det att låta som att man är inte en riktig metalhead ifall man inte kan den tredje frågan.

Jag lär mig inte musikers liv vad dom gjorde tidigare m.m, enda jag vet är att varg vikernes bor i Frankrike och svinar runt, och han var med och brände någon kyrka eller om det var några till och att det typ även var han som sprang ner till en affär och köpte en engångs kamera för att ta kort på sångaren eller vem det var som skjöt skallen av sig för att sedan sätta det fotot som album bild.

Om det inte var så ni menade så måste ni kanske tänka efter hur ni skriver.

Metalhead = du gillar metal

Sedan existerar det extrema metalheads som anser att man är inget sådant om man inte kan så mycket som möjligt som musikerna

Det var inte Varg som tog korten, det var euronymous, han blev dock senare dödad av Varg (Som verkar ha bytt tillbaka till sitt riktiga namn Kristian men det låter jag vara osagt då jag inte är säkert).

Själv tyckte jag sport delen i fråga 3 var svåra. Metaldelen va inga problem.

Därav jag skrev typ, för jag var osäker om det var han eller någon annan.

Inaktiv
Skrivet av darkfate:

Seriöst trodde detta va en tävling om ett spel inte för folk i minoritet som lyssnar på skräp... så oseriöst gjort.. tack för inget.

Du är en aning okunnig ifall du tror det bara är en minoritet som lyssnar på metal.

Sedan vem är du att avgöra vad som är skräp eller ej?

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Komured:
Skrivet av Dvärgen:

Håller tummarna att man vinner, dock tycker jag folk bör tänka om, allt är inte busenkelt bara för man kan metal.
Jag kan min metal med men denna var en gåta, ni får det att låta som att man är inte en riktig metalhead ifall man inte kan den tredje frågan.

Jag lär mig inte musikers liv vad dom gjorde tidigare m.m, enda jag vet är att varg vikernes bor i Frankrike och svinar runt, och han var med och brände någon kyrka eller om det var några till och att det typ även var han som sprang ner till en affär och köpte en engångs kamera för att ta kort på sångaren eller vem det var som skjöt skallen av sig för att sedan sätta det fotot som album bild.

Om det inte var så ni menade så måste ni kanske tänka efter hur ni skriver.

Metalhead = du gillar metal

Sedan existerar det extrema metalheads som anser att man är inget sådant om man inte kan så mycket som möjligt som musikerna

Det var inte Varg som tog korten, det var euronymous, han blev dock senare dödad av Varg (Som verkar ha bytt tillbaka till sitt riktiga namn Kristian men det låter jag vara osagt då jag inte är säkert).

Själv tyckte jag sport delen i fråga 3 var svåra. Metaldelen va inga problem.

Därav jag skrev typ, för jag var osäker om det var han eller någon annan.

En av bildeerna som senare stals och blev omslaget till en bootleg finns att beskåda på nätet om man nu skulle vilja det. Leta efter den får man göra själv för jag tänker inte posta någon länk till den här.

Medlem

Grym tävling

Medlem

/me håller tummarna!

ಊ(╰◣▂ ◢╯)Ψ


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

phi
Medlem
Skrivet av darkfate:

Seriöst trodde detta va en tävling om ett spel inte för folk i minoritet som lyssnar på skräp... så oseriöst gjort.. tack för inget.

Även om jag personligen tycker att metal är en jättetråkig och oftast dålig musikgenre så kan jag inte förneka att metal är stort, nästintill lika stort all skit som spelas i radio dagligen. I mina ögon så är metal och metalheads är ungefär lika unika som pop och beliebers.

Jag störde mig dock också på att tävlingen var riktad mot folk med antingen ett intresse för metal eller sport och kan också hålla med om att en sån här tävling bör vara spelrelaterad, då spel är något som vi alla här på FZ har som gemensamt intresse.

Det hade fömodligen blivit ett jävla liv i tråden om tredje frågan hade varit dubstep- eller houserelaterad.

Medlem

Hellre frågor som den sista i den här tävlingen än när ni bara vill ha motiveringar. Bra jobbat FZ denna gång!

Medlem

Sjukt svår sista fråga tror dock jag klara den med lite google hjälp hehe.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Slackerpete:

lite trist att tävlingen slutade 25:e mars... hade varit skönt om den tog slut på måndag t ex så man vet om man måste köpa diablo 3 reaper of souls eller inte

Den slutar den 24:e, dagen innan.

2014-03-24 23:59

är la 1 minut innan release?

Medlem

Haha fråga tre var rolig. Var definitivt inte en fråga jag hade trott skulle dyka upp i ett Diablo sammanhang men där satt den


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jamen alla rätt iallafall!
Lycka till allihopa i lottningen!
*Håller tummar*

Medlem

Grattis vinnare!

Medlem

Vem var personen i fråga 3 då? Forsberg?

Medlem

Jag trodde det var Sandström och han spelade i New York

Medlem

Sundin gissade jag å det verkar ha blivit rätt

123
Skriv svar