Left 4 Dead 2 - sen demoförsening

Medlem

Valve glömde implementera tredjepersonsläget...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av unavailable:
Skrivet av jeppe95:

jag börjar hata valve mer och mer... tänk om dom inte tänker ge oss som förbokade demot tidigare. det kanske bara är en stor fet bluff:S

Ditt nick förklarar allt...

vad menar du?

Medlem
Skrivet av jeppe95:
Skrivet av unavailable:
Skrivet av jeppe95:

jag börjar hata valve mer och mer... tänk om dom inte tänker ge oss som förbokade demot tidigare. det kanske bara är en stor fet bluff:S

Ditt nick förklarar allt...

vad menar du?

Han menar att du är född 1995.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

nerd rage?


signatur

dare to be bold

Medlem

om folk kunde grina lite mer

Medlem

klockan 10 ikväll :/

Medlem
Skrivet av HeggZor:

klockan 10 ikväll :/

Klockan 21 är det väl?

Medlem

Som det ser ut nu så är det kl 21 som gäller.

Medlem

Vem bryr sig det är bara demo!... Själva spelet kommer ju i november... om den skulle vara försenad då kanske man skulle bli arg etc....

Medlem

Första inlägget i tråden säger egentligen allt.

Medlem
Skrivet av Rooty:
Skrivet av HeggZor:

klockan 10 ikväll :/

Klockan 21 är det väl?

Stämmer nu, men när jag skrev inlägget så stog det 10:00pm, dom måste ha ändrat tillbaka:up:

Medlem

Ingen som vet om demot släpps idag heller...

"The Left 4 Dead 2 Xbox 360 Demo is now available for those who pre-ordered and obtained early access to the demo. The PC Demo is currently targeted for release on Wednesday, October 28."

källa: http://store.steampowered.com/news/3005/

Medlem

nästan så man undrar om dom gör det för att jävlas mot alla, va i helvete sätter dom ett datum flera veckor tillbaks för att bara ändra det samma dag som det skulle släppas ? suck.

Medlem

Nu när det står 28e 9pm på deras site antar jag att den ställer om klockan efter vår tidzon? eller är det kl 9 på andra sidan atlanten....

Medlem

Nu är jag förvirrad det står på deras hemsida "The PC Demo is currently targeted for release on Wednesday, October 28."

Nu är frågan när kommer Pc demot att släppas 28 okt eller 3 Nov ??
Enligt gameguru.box.sk nyhet webbsidan skulle demot komma 3 okt.

Någon kanske ska kolla i kristall kulla och spå när demot släpps.

Medlem

Seriöst, detta börjar bli löjligt.

Medlem
Skrivet av Bonik:

Nu är jag förvirrad det står på deras hemsida "The PC Demo is currently targeted for release on Wednesday, October 28."

Nu är frågan när kommer Pc demot att släppas 28 okt eller 3 Nov ??

Det släpps 28 oktober (förmodligen) för oss som har förboka det, sen släpps det den 3 nov för resten av folket:up:

Medlem
Skrivet av Puddy:

Nu när det står 28e 9pm på deras site antar jag att den ställer om klockan efter vår tidzon? eller är det kl 9 på andra sidan atlanten....

om 1timme och 28minuter ska demot komma

Medlem
Skrivet av Weyzer:

Att ni orkar klaga? Ibland tycker jag det är rätt att klaga (mw2-fallet), men för en sån här skitgrej är det väl ändå otrolig onödigt...

De försenade DEMOT en dag för de personer förbokat. De hittade troligen något problem som de var tvungna att åtgärda. Jag kan tänka mig att det inte tog 24 timmar att ordna det, men de vill ju knappast lova att det ska vara tillbaks efter ett par timmar, och sedan behöva försena IGEN.

Så var glada, det riktigt spelet är snart här.

Word!

Det var ett himla gnäll här, och visst, det är lite tråkigt att man får vänta lite längre än vad som utlovats. Men det är knappast så att Valve medvetet retar upp sina kunder (de är ute efter att tjäna pengar, inte att förlora dem).
Med tanke på att man måste preloada om hela demon så är det ju väldigt sannolikt att man upptäckt en större bugg och valt att åtgärda den i stället för att släppa ett buggit demo. Och jag vet ju vilket jag föredrar.

Medlem

Neej...man som hoppades på att få prova L4D:2 .... men grafiken verkar ju inte ett dug bra ... iaf inte när det gäller TF2 grafiken )

Medlem

Om det är 10pm som det står så får vi svenska se detta spel kl4 i natt

Medlem

mööööööööööööööög......... (ja, det var sjukt nödvändigt)

Medlem

http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366 så ändras tiden alltid till den tidson som DU sitter i (det vill säja GMT+1 typ) så tiden som visas där är den tid som gäller, och nu står det att demot släpps klockan 10 Ikväll

Medlem
Skrivet av LoverBoy88:

Om det är 10pm som det står så får vi svenska se detta spel kl4 i natt

Nej för den visar svensk tid på hemsidan

Left 4 Dead 2 Early Demo Access
Today @ 10:00pm

alltså 22:00

Inaktiv

Hahahaha ny tid igen 22.00


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Hahahaha ny tid igen 22.00

Ja man blir lite småsur. Nu har man suttit o väntat i 24h. Vill spela=)

Medlem

Kommer bli kul om de skjuter upp det igen..=D

Medlem

Herregud jvla valve håll tidsplanen?!?!!?

Medlem
Skrivet av sorksat:
Skrivet av RobbazSweC:

Hahahaha ny tid igen 22.00

Ja man blir lite småsur. Nu har man suttit o väntat i 24h. Vill spela=)

javafan nu får de ta o släppa demot det kliar i zombiedödarfingret!

Inaktiv

ingen brådska för min del. har precis hittat en video på youtube som förklarar hur man kan spela sina gamla supernintendo spel på datorn. gissa vem som sitter och spelar Jurassic park:)

Skriv svar