Left 4 Dead 2 - sen demoförsening

Medlem

haha herregud alltså... man kan inte lita på spelutvecklare nuförtiden. nästan så man borde starta ett eget spelbolag, man vet ju precis hur man själv vill bli behandlad så skulle nog inte vara så svårt att få nöjda kunder

Medlem

Herregud!!!!

Left 4 Dead 2 Early Demo Access

Today @ 11:00pm

Medlem

jaha nu står det kl 11.... e det nån som driver med oss eller ?

Medlem

Today @ 11:00pm

jahapp... bara så ni vet blir det inge demo idag för om 1timme kommer det komma en ny tid igen som vanligt.....

Inaktiv

varför förklarar inte idioterna på valve varför dom inte släpper demot?? Ge oss den bara så vi kan spela nån gång!!

Medlem

jag vill döda någon och ångra det imorrN!!!! gärna någon från valve!!!

Medlem

Hahaha, vad fan håller dom på med :S

Medlem

Glöm inte att det är detta som gäller: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

Officiella siffror från Valve det där.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

ingen brådska för min del. har precis hittat en video på youtube som förklarar hur man kan spela sina gamla supernintendo spel på datorn. gissa vem som sitter och spelar Jurassic park:)

Welcome to teh internet

Inaktiv

Ny tid igen 23.00?

signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Ny tid igen 23.00?

japp om 30min blir det en ny tid
så vi får aldrig demot till PC

Medlem

Haha vad patetiska de är, sjukt hur de håller på..

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

japp om 30min blir det en ny tid
så vi får aldrig demot till PC

nej, ALDRIG!!!

Medlem

Inte för jag tror på detta men en från USA säger sig ha pratat med en på Valve och demot kommer på fredag.... men jag tror inte på de...

OBS!! Obekräftat!!!

Medlem

Jag hoppas demot är värt denna väntan

Inaktiv

en halvtimme kvar!!

Medlem

Alltså, det här har vi ju betalat för. Får jag ingen demo snart så blir det sura brev till valve... undra om man kan sätta dit dem för lurendrejeri? Att lansera ett spel och säga att förbokningar ger 1 veckas extra demo, och sedan inte hålla löftet, är rena rama bedrägeriet.

signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

nån som vill betta????

Medlem

detta är fete i-lands katastrof och jävluskt störig sådan!!!
Som folk sa nu: It fucking better be worth it!!!

Medlem

Satan vad folk ballar ur för att det för blir en delay, seriöst. Shit happens ta det som det kommer, de jobbar på det iaf vara glada för det.

signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

nån som vill betta????

Sätter en selma på att Gabe skrattar hela vägen till banken.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

en halvtimme kvar!!

det är ingen halvtimme kvar eller 20minuter nu... för de blir mer försenat ska du se när det är några minuter kvar till 23

Inaktiv

Undra om det är samma människor som skulle BOJKOTTA VALVE OCH LEFT 4 DEAD 2 som nu grinar över en liten delay på ett demo.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Inte för jag tror på detta men en från USA säger sig ha pratat med en på Valve och demot kommer på fredag.... men jag tror inte på de...

OBS!! Obekräftat!!!

OBS!! Du är på Internet!!

Medlem

Inget nytt ännu va? Kan inte öppna community sidan så kan inte läsa om de skjutit upp det ännu mer, isåfall går jag och lägger mig.

signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

Inget nytt ännu va? Kan inte öppna community sidan så kan inte läsa om de skjutit upp det ännu mer, isåfall går jag och lägger mig.

http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366

Funkar bra för mig, står fortfarande på 23:00

Medlem

1m 4s overdue

bra där

Medlem

nej, här skall inte bojkottas något, jag blir bara fullständigt förbannad på saker som ändras... det ingår i min natur och jag skäms inte över att bli pissed på något sådant....

"Köp L4D2 nu och kör hem o spela demot den 27e nov"

"Bussen går 16.30" *anländer 30 min senare*

"kommer och hämtar dig om 10 min" *anländer 40 min senare*

"du får pengarna imorrn, efter jag har fått min lön" *man får aldrig dem*

Ska jag forts. eller fattar ni iaf min princip om att hålla det man lovar el åtminstone påstår...

Medlem

I've got a bad feeling about this...

Medlem

är dom fetigt tidsoptimistiska på valve eller vad ?

Skriv svar