Battlefield 4: Naval Strike

Robot
Battlefield 4: Naval Strike

Plötsligt händer det. Efter ett halvår med ett ganska lågt intresse för Battlefield 4 känns Dice:s krigsmaskin relevant igen. Naval Strike kombinerar de två roligaste spellägena till en blöt actionfest till sjöss.


Medlem
Battlefield 4: Naval Strike

Bra recension och en efterlängtad DLC (för min del då!)!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir mest sugen att ominstallera BF2142. Mer djup i Titanmatcherna med fler steg i bordningen och alternativ.

Medlem

Ganska så kul banor och svävaren är rolig men sen detta DLC har jag fått sjukt irriterande lagg på PS4 versionen.

Man kan gå / springa 3 steg sen hackar det till, hela tiden.

Medlem

Håller med till fullo angående underläge i carrier assault. Det är i princip omöjligt att vända då man måste ha hela laget på skeppet för att ens ha en chans att förhindra m-coms sprängs i luften. Det hela resulterar alltid i att de som vinner har alla baserna medan laget som förlorar är instängda på hangarfartyget. Dessutom så är rundorna alldeles för korta. Carrier assault är inte ens nära på att vara lika bra som titan var i 2142. Det hela känns som ett hafsigt jobb.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Håller med till fullo angående underläge i carrier assault. Det är i princip omöjligt att vända då man måste ha hela laget på skeppet för att ens ha en chans att förhindra m-coms sprängs i luften. Det hela resulterar alltid i att de som vinner har alla baserna medan laget som förlorar är instängda på hangarfartyget. Dessutom så är rundorna alldeles för korta. Carrier assault är inte ens nära på att vara lika bra som titan var i 2142. Det hela känns som ett hafsigt jobb.

This

Medlem

ingen som har åsikter om det extrema lagget man upplever på PS4an i Naval strike?

Går inte ens spela, alla andra dlc:n är inga problem. Vilkt gör det mer frustrerande

Medlem

Helt omöjligt att spela på ps4. Ett steg fram, två steg bak.... Finns det någon som kör på ps4 utan att det laggar?

Medlem

Men ge oss bara tillbaka Squad Rush för bövelen! På alla banor tack. Behöver ett spelläge som främjar teamplay och har objective i squadstorlek. Defuse är inget värdigt alternativ.

Blir bara lika besviken varje gång de släpper ngt nytt och det inte är med. Kan inte vara särskilt svårt att lägga in i förhållande till mkt annat de hålls med.

dmn
Medlem

Hur fan kan gamla banors brister ("vill ha samma nytänk på gamla banor") vara en negativ punkt för det aktuella kartpaketet?

Inaktiv
Skrivet av Alst82:

Helt omöjligt att spela på ps4. Ett steg fram, två steg bak.... Finns det någon som kör på ps4 utan att det laggar?

Samma här. Så.. nej, eller? Fast för mig var det likadant när Second Assault kom..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dmn:

Hur fan kan gamla banors brister ("vill ha samma nytänk på gamla banor") vara en negativ punkt för det aktuella kartpaketet?

Jag vill ha Carrier Assault på alla banor. Moar!


signatur
Medlem
SoL
Medlem
Skrivet av SandelineFFS:
Skrivet av Alst82:

Helt omöjligt att spela på ps4. Ett steg fram, två steg bak.... Finns det någon som kör på ps4 utan att det laggar?

Samma här. Så.. nej, eller? Fast för mig var det likadant när Second Assault kom..

Nej de laggar hos mig med, plus att jag endast kan spela på US servrar " lost connection to the server" när jag ska joina EU server. Jag ger upp

Medlem

Operation Mortar och Wavebreaker är ett par mycket trevliga banor i conquest.

Medlem

Jaha och när man ska faktiskt få styra riktiga skepp igen?
Riktigt tråkigt att det inte är mer än ett glorifierat banpaket med ett extra spelläge.

Medlem

Schysst designade kartor, som tillför spelglädje. Lagg och buggfritt på Xbox 360:n. Härligt.

Second Assault är bra, förutom levolutionen på Gulf of Oman. Suger åsnek_k asså. Va fan tänkte de på?!

Visst går det att vända på matcherna, men det är ju betydligt svårare i BF4 jämfört med BF3. Här i BF4 så är man ju verkligen inte bättre än sitt lag.

För att slippa lagg så prova att ta bort alla uppdateringar förutom den sista. Har fungerat helt utan problem för mig och polarna sen vi gjorde det. Detta funkar på Xbox 360, kan ju vara värt att prova det på PSen oxå.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Denna game mode fick mig att tro att Bf4 inte skulle vara fail, tyvärr så ska man inte inte tro något=( Ennu ett Bf som kunde like gärna inte ha släppts.

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Blir mest sugen att ominstallera BF2142. Mer djup i Titanmatcherna med fler steg i bordningen och alternativ.

Ja jo jag håller helt med dig `A´

Medlem

Funkar inte till ps4 är hemskt att spela, Dice har fortfarande inte lyckats fixa alla ps4 problem

Inaktiv
Skrivet av dmn:

Hur fan kan gamla banors brister ("vill ha samma nytänk på gamla banor") vara en negativ punkt för det aktuella kartpaketet?

Jag förstår inte varför folk alltid diskuterar de positiva och främst negativa punkterna i betyget. Eftersom du själv tycker att det är orimligt så kan du tänka bort den. Recensioner är subjektiva.

Medlem
Skrivet av Sille:

Denna game mode fick mig att tro att Bf4 inte skulle vara fail, tyvärr så ska man inte inte tro något=( Ennu ett Bf som kunde like gärna inte ha släppts.

Varför ens köpa ett fps spel till konsol....

dmn
Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av dmn:

Hur fan kan gamla banors brister ("vill ha samma nytänk på gamla banor") vara en negativ punkt för det aktuella kartpaketet?

Jag förstår inte varför folk alltid diskuterar de positiva och främst negativa punkterna i betyget.

Därför att man på FZ har för vana att alltid skriva korkade saker i anslutning till betyget, i redan dåliga recensioner.

Medlem

Carrier Assault är underbart, men för snabbt. Det är ju oftast ett lag som är lite, lite bättre än det andra, och i CA vinner det laget oftast inom 10 minuter, eftersom det är helt omöjligt att försvara sitt hangarfartyg när det väl öppnats.

Medlem

Jag vill ha "det trötta spelläget CTF" på alla kartor.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Men
varför
har
alla
kartorna
nu
blivit

små?


signatur

autograph

1
Skriv svar