Övernaturlig trailer från Daylight

Robot
Medlem
Övernaturlig trailer från Daylight

Hur kan pewdiepie sitta och lira detta?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hur kan pewdiepie sitta och lira detta?

För att han är världens största PR-maskin när det gäller spel av den här typen och därmed har ett släptåg av utgivare som bönar och ber honom att visa upp deras spel på sin kanal och generera köpare innan de släpps.

Medlem

And the spell is broken...
Spel som dessa tappar näst intill all skräckfaktor när de visar "monstret" för tidigt.. speciellt i en trailer *facepalm*

Det är ovetandet av vad man kan förvänta sig som skrämmer och bygger rädsla.

Amnesia gjorde det rätt..

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av totte1015:

Hur kan pewdiepie sitta och lira detta?

För att han är världens största PR-maskin när det gäller spel av den här typen och därmed har ett släptåg av utgivare som bönar och ber honom att visa upp deras spel på sin kanal och generera köpare innan de släpps.

Jag är mest förvånad över att folk faktiskt följer honom...men smaken är som baken.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av totte1015:

Hur kan pewdiepie sitta och lira detta?

För att han är världens största PR-maskin när det gäller spel av den här typen och därmed har ett släptåg av utgivare som bönar och ber honom att visa upp deras spel på sin kanal och generera köpare innan de släpps.

Jag är mest förvånad över att folk faktiskt följer honom...men smaken är som baken.

Alla tycker inte precis som du

Medlem

Pewdiepie <3 klarar inte sånna här spel, så tittar på honom när han lirar llet the haters hate, typiskt svenskhet o vara avundsjuka... Likaså avicii och hans framgång!

Medlem
Skrivet av robbansj:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av totte1015:

Hur kan pewdiepie sitta och lira detta?

För att han är världens största PR-maskin när det gäller spel av den här typen och därmed har ett släptåg av utgivare som bönar och ber honom att visa upp deras spel på sin kanal och generera köpare innan de släpps.

Jag är mest förvånad över att folk faktiskt följer honom...men smaken är som baken.

Alla tycker inte precis som du

det är det jag säger ju. Därav smaken är som baken.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Pewdiepie &lt;3 klarar inte sånna här spel, så tittar på honom när han lirar llet the haters hate, typiskt svenskhet o vara avundsjuka... Likaså avicii och hans framgång!

Eller så föredrar somliga hans äldre videos för han inte var lika larvig och gapig


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Sviskon:

And the spell is broken...
Spel som dessa tappar näst intill all skräckfaktor när de visar "monstret" för tidigt.. speciellt i en trailer *facepalm*

Det är ovetandet av vad man kan förvänta sig som skrämmer och bygger rädsla.

Amnesia gjorde det rätt..

Tack för varningen! Och du har rätt, att visa monstret tidigt är alltid sämre än att inte visa monstret.

I Amnesia tar de sin sweet ol' time, och helt plötsligt efter ca 40 minuters gameplay blir du flashad för första gången av en mutant... Jag svalde nästan tungan!

Jag som ska lira det här spelet undviker då alltså den här trailern med fördel. Är egentligen mest taggad på spelmotorn dock - första titeln med UE4

1
Skriv svar