Tredjepersonsläge i Modern Warfare 2

Medlem

Fy faan vad gay - snacka om slippery slope...
Inget köpt längre, kanske i framtiden (långt in i framtiden), men inte nu i början iaf...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Konsolifiering på alla punkter med andra ord. Bojkott på detta, fan hur man behandlar PC-spelare i dag.

MFZ
Medlem

säkert en anpassning till den japanska marknaden.
hörde nånstanns att japaner inte gillar FPS'er nått speciellt utan att dom föredrar att spela någon annan snarare än sig själv i spel.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Inaktiv

Nu blir det häxjakt på IW anställda!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Varför ska de ha med ett tredjepersonsläge? Låter ju bara sunkigt för ett cod spel.

För att dom med konsol ska kunna spela?
Tycker IW dummar ner spelet hela tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tja, så länge det är en valfri vy så spelar det väl inte så stor roll tycker jag. Ser bara inte vitsen med det då det avviker lite från serien. Men, men...

Medlem

FPS i tredjeperson.... LAWL


signatur

B lup

Medlem

Såg att de tänker implementera aimbot och wallhack för att råda bot på alla hackers. Nu kommer alla kunna använda samma fusk.
--- Just kidding.

Mm,,, kul om någon ska spela, gör en matchsökning och hamnar hos en host som valt fel typ av spelläge.
"Men du,, byt till FPS istället"
"NÄÄÄ! FÖR DET ÄR MIN SERVER! Det säger min pappa!"
- Är väl bara att hoppas att de har med filter så man kan bestämma vad för sorts servrar man vill spela på... men visst ja,, Med filter får ju spelarna själv välja på vad för slags servrar de ska spela på, och det var ju något de skulle ta bort och inte behövas nu när det inte finns dedikerade servrar... doh!
MW2 = Gears of War clon wannabe *muttrar*

Medlem

måste man va låst i 3d person view? kan man inte skifta fram o tebax mellan 1st och 3d person view?

Medlem
Skrivet av warh0g:

The fail is strong in this one

I find your lack of win disturbing...

ovan skrivna mening sammanfattar ganska bra hur jag känner inför de här spelet.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av ace84:

måste man va låst i 3d person view? kan man inte skifta fram o tebax mellan 1st och 3d person view?

Det vore ju fusk eftersom det ger dig möjligheten att kolla runt hörn utan att visa din egen gubbe..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Synd att det inte blir dedicated servers, men skit samma. Jag spelar endå inte mycket CoD online och planerar på att spela lite Bad Company 2...maybe


signatur

Game long and prosper

Medlem

Buuhuuu en funktion som man inte måste använda, jag måste gråta och gnälla när jag inte tänker använda den ändå

BUUUHUUUUUUU!!!

Skärp er...

Medlem

Årets fuckup går till:...(trumvirvel)... Infinity Ward!


signatur

i'm not a nerd!...i think

Medlem

Bra att dom lägger till möjligheter. För dom få som kommer spela spelet på PC så kan detta kanske förlänga livslängden lite, då kan ni kanske fortfarande spela det fram till mars -10 när nästa BF kommer ut.

Medlem

och återigen börjar alla klaga *suck* jag fattar inte varför man klagar över bonus material :/ en ny spelläge har väl aldrig skadat någon ?
vad spelar det för roll, om den inte "passar" spelet eller framför allt er, den finns där för de som vill ha det.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av Adex:

Konsolifiering på alla punkter med andra ord. Bojkott på detta, fan hur man behandlar PC-spelare i dag.

+1.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Haha hittade lite video ...
Tps MW2 ... ser ut som cod iaf

Skrivet av Adex:

Konsolifiering på alla punkter med andra ord. Bojkott på detta, fan hur man behandlar PC-spelare i dag.

Tror sj mkt handlar om piratkopiering och sånt. Det är på konsolsidan dom drar in de stora hackorna. Därför moddar dom om så du inte kan skapa "crackade" servrar och dylikt. Men men de e bara va ja tror. Tps vettefan, det är fel på alla sätt och vis.

/B

Medlem

dom bör hålla sig till sånt som man ska i ett Call of Duty-spel. det är inte Uncharted

Medlem

Gears Of War har verkligen påbörjat en pest. Alla nya spel ska tydligen ha denna funktion. Snart får vi väl höra om något löjligt cover system.

Medlem

Åh buhu, fler valmöjligheter till vår arkadpangare, buäää snyft böl.

Bortskämda CoD-snorvalpar.

Medlem

"Åh, titta på min fina rosa stridsväst som jag köpte nyss. Fan vad fin karaktären är med de bästa kläderna i spelet.. Yippiiii!" - Casual Fjollspelare

Modern Warfail 2

Medlem
Skrivet av Nordicus:

"Åh, titta på min fina rosa stridsväst som jag köpte nyss. Fan vad fin karaktären är med de bästa kläderna i spelet.. Yippiiii!" - Casual Fjollspelare

Modern Warfail 2

När du skriver såna här bullshit grejer så tycker jag verkligen att alla FPS borde ta bort sina dedicated server och ens sluta ge ut till PC så DU får lida...hehe herregud va mycket idioter det har kommit till FZ.

Medlem

Herregud vilket gnäll. Jag gillar inte att de tog bort dedicated servers men nu gnäller ni överdrivit.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Fy faan vad gay - snacka om slippery slope...
Inget köpt längre, kanske i framtiden (långt in i framtiden), men inte nu i början iaf...

^^,
tydligt du

Medlem

Alla (konsol)utvecklare ser nu upp till GoW...
Säljande koncept är alltid säljande koncept.

Gillar nyheter själv.

EDIT:
Eller riktigt bra FPS. Riktiga FPS.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Konsolpesten sprider sig, inte för att jag hade några större förhoppningar på Modern Warfare 2 tidigare, men den här utvecklingen stör mig något fruktansvärt. Konsolspelare med sina konsoler medverkar till att spel förstörs.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

De gräver sig djupare och djupare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Så bra att man kommer o skaffa det till konsol och inte till pc.

123
Skriv svar