Modda Dragon Age: Origins
Längtar så mycket, synd att min dator är så kass att det får bli ps3-versionen för min del
samma här fast xbox 360. är inte säker på huruvida min dator skulle klara det bra nog eller ej, kanske kör en fuling och laddar hem för o testa... men är det bra på xbox så förblir jag nog nöjd.
samt att det kändes skönt att kunna byta in 2 RIKTIGT gamla risiga xbox360-spel hos gamestop och få dragon age för 1 kr.
Älskar Bioware.:heart:
Yes! Nu ska det moddas (efter att man har klarat ut spelet såklart ). Så nördig som jag är, så har jag tagit fram ett par rollspelsböcker som man kan ta inspiration ifrån :P.
Har moddat till NWN 1 en hel del innan och detta är ett stort plus för min del, gillar och skapa mina egna äventyr.
Yes! Nu ska det moddas (efter att man har klarat ut spelet såklart ). Så nördig som jag är, så har jag tagit fram ett par rollspelsböcker som man kan ta inspiration ifrån :P.
Har moddat till NWN 1 en hel del innan och detta är ett stort plus för min del, gillar och skapa mina egna äventyr.
För min del får du gärna göra mod av Dragon Age-böckerna "The Stolen Throne" och "The Calling" Skulle sitta finfint Goa böcker är det dessutom.