Missa inte Infamous: Second Son-tävlingen!

Robot
Missa inte Infamous: Second Son-tävlingen!

Vid midnatt förlorar du chansen att bli ett Playstation 4-spel rikare.

#infamous-second-son


Medlem
Missa inte Infamous: Second Son-tävlingen!

jag är lite förvirrad på fråga nr 3 i första spelet bär inte delsin mössa utan vadå? menar ni då cole macgrath i inFAMOUS 1&2

Medlem

Det är väl dom där 2 snubbarna som vann datorchassin som vinner det här med........


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Medlem
Skrivet av Trouler:

Secod?

Han var lite täppt i näsan när han skrev det.

Redaktör
Skrivet av ivanhoe68:

Det är väl dom där 2 snubbarna som vann datorchassin som vinner det här med........

Vinnarna skrev varsin bra motivering, vilket var ett av kraven i chassitävlingen. Jag minns inte vilket upplägg den gamla tävlingen hade, men om det var så att motivering krävdes även då kan det vara så enkelt att dessa två individer är duktiga på att skriva motiveringar.

Vi redovisar inte hur många som deltar i tävlingarna, men vi kan ta ett enkelt exempel. Säg att hälften av deltagarna svarar rätt på alla frågor. Om 100 pers deltar vinner du statistiskt sett var 50:e tävling, om 1000 deltar var 500:e, osv. Om du svarar alla rätt i varje tävling, vill säga. Det är inte alla som gör det, och alla skriver inte alltid bra motiveringar när såna krävs.


signatur
Medlem

Ja alla rätt , nu håller jag tummarna

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ivanhoe68:

Det är väl dom där 2 snubbarna som vann datorchassin som vinner det här med........

Vinnarna skrev varsin bra motivering, vilket var ett av kraven i chassitävlingen. Jag minns inte vilket upplägg den gamla tävlingen hade, men om det var så att motivering krävdes även då kan det vara så enkelt att dessa två individer är duktiga på att skriva motiveringar.

Vi redovisar inte hur många som deltar i tävlingarna, men vi kan ta ett enkelt exempel. Säg att hälften av deltagarna svarar rätt på alla frågor. Om 100 pers deltar vinner du statistiskt sett var 50:e tävling, om 1000 deltar var 500:e, osv. Om du svarar alla rätt i varje tävling, vill säga. Det är inte alla som gör det, och alla skriver inte alltid bra motiveringar när såna krävs.

Tack för ett seriöst svar! Men mitt inlägg var endast ironi


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Skrivet av ivanhoe68:

Det är väl dom där 2 snubbarna som vann datorchassin som vinner det här med........

Hade tyvärr fel på första frågan Får hoppas på brödrosten istället. Glad sommar!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hade tyvärr fel på första frågan Får hoppas på brödrosten istället. Glad sommar!

Gjorde du samma misstag som mig och läste inte hela frågan?

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Skrivet av showerguy:

Hade tyvärr fel på första frågan Får hoppas på brödrosten istället. Glad sommar!

Gjorde du samma misstag som mig och läste inte hela frågan?

Jag läste hela frågan men jag måste ha missuppfattat den.

1
Skriv svar