Se högupplöst Dark Souls 2 på pc

Medlem

Det kommer bli en lång natt för mig


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Learn to strafe, noob!

Medlem

"Idag släpps bredhyllade Dark Souls 2 på pc"

Nu talar väl ändå Kalle i nattmössan? Spelet släpps ju på PC den 25 april?

Medlem
Skrivet av Abrakadabra:

"Idag släpps bredhyllade Dark Souls 2 på pc"

Nu talar väl ändå Kalle i nattmössan? Spelet släpps ju på PC den 25 april?

Tack! Stört lång diskussion och INGEN anmärker detta förens nu

Visste att det skulle komma på fredag, alltså imorgon, så blev lite smått lurad när jag läste denna artikel och trodde spelet hade skjutits bak en dag på PC.

*Kollar Steam*

Nope! Kommer imorgon, kan pre-loada det nu dock... Bleh.

Inaktiv

Förköpte det idag! Förladdad och klar! Sitter och väntar på tolvslaget! Som den småbarnsförälder jag är sover jag säkert då men jag kan väl vänta för det. Ska spela det första jag gör imorgon när jag vaknar istället.

Inaktiv

Grafik hit och grafik dit, är ni tolv år eller? Det fanns dom som tyckte Rise of the robots var bra också "för att det var så snyggt". Dagens ungdom.

Inaktiv

avbokade min colectors edition så fort jag fick se den nuvarande grafiken. inte för att den ser dålig ut, utan för att det dom visat innan ser i princip ut som ett annat spel. trodde inte detta om from software. men tydligen kan man inte bli en stor spelutvecklare utan att bli ett vidrigt jävla as

Medlem

Kan bara skaka på huvudet och le åt de som hakar upp sig på grafiken. Ni missar ju helt poängen med Dark Souls gott folk, nämligen gameplay!

Grafiken är fullt tillräcklig. Den gör sitt jobb. Tack vare makalöst bra spelkänsla tänker man inte ens i termer av bra eller dålig grafik.

Det är bara du, ditt favoritvapen+10 och din bloodstain med 24 000 souls som ligger och väntar på dig långt borta på grund av att du precis dött igen, som vanligt enbart på grund av egen klantighet.

Jag blev precis klar med första genomspelningen och nästa är redan påbörjad. Spelar på 360 just nu, få se om det blir PC-version också.

Ett enda ord: GOTY.

Inaktiv

Argh HP-mätaren minskar ju varje gång man dör. Vad är det för stolleprov? Sadism.

Medlem
Skrivet av eatem:

Argh HP-mätaren minskar ju varje gång man dör. Vad är det för stolleprov? Sadism.

Det är hårt öde att vara hollow.

Tips...

Du kan skaffa Ring of Binding, då blir minimum HP 75% istället för 50%. Ringen är lätt att få tag på tidigt i spelet.

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av eatem:

Argh HP-mätaren minskar ju varje gång man dör. Vad är det för stolleprov? Sadism.

Det är hårt öde att vara hollow.

Tips...

Du kan skaffa Ring of Binding, då blir minimum HP 75% istället för 50%. Ringen är lätt att få tag på tidigt i spelet.

Enligt wiki

80% på ena listan, och 75% på andra. Är det någon som kollat exakta procenten det sjunker med?

Inaktiv
Skrivet av Nemo:
Skrivet av eatem:

Argh HP-mätaren minskar ju varje gång man dör. Vad är det för stolleprov? Sadism.

Det är hårt öde att vara hollow.

Tips...

Du kan skaffa Ring of Binding, då blir minimum HP 75% istället för 50%. Ringen är lätt att få tag på tidigt i spelet.

Tack för tipset, fixade den nu. Kommer nog underlätta lite

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av eatem:

Argh HP-mätaren minskar ju varje gång man dör. Vad är det för stolleprov? Sadism.

Det är hårt öde att vara hollow.

Tips...

Du kan skaffa Ring of Binding, då blir minimum HP 75% istället för 50%. Ringen är lätt att få tag på tidigt i spelet.

Tack för tipset, fixade den nu. Kommer nog underlätta lite

Ja helt klart, den gör skillnad. Lycka till!

12
Skriv svar