Danmark först i världen i Minecraft

Robot
Danmark först i världen i Minecraft

Vårt grannland finns nu att besöka i blockform - skala 1:1.

#minecraft


Medlem
Danmark först i världen i Minecraft

Kan vara bra och spionera på Danmark inför eventuell invasion !

Medlem

Så nu kan jag alltså besöka Legoland i Minecraft? Awesome!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Så nu kan jag alltså besöka Legoland i Minecraft? Awesome!

Blockception!


signatur
Medlem

Såklart att ett litet lekande LEGO land som Danmark kommer först.

Medlem

Fråga: Grönland tillhör Danmark, har de återskapat hela det också? Om inte är ju inte hela Danmark återskapat och de kan inte titulera sig som först i världen.

Inaktiv
Inaktiv

Grönland är ju en smal sak att göra. Det är bara att importera höjddata och sampla den i blockform. Få byar.

Frågan är hur de har minimerat det manuella arbetet här. Överflygning? Slumpade fasader?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av purjo:

Fråga: Grönland tillhör Danmark, har de återskapat hela det också? Om inte är ju inte hela Danmark återskapat och de kan inte titulera sig som först i världen.

Det är inte riktigt så enkelt, Grönland är en självstyrande provins belägen på danskt territorium i Nordamerika.
Så geografiskt tillhör det inte danmark...om det nu är geografin som ska återskapas.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av purjo:

Fråga: Grönland tillhör Danmark, har de återskapat hela det också? Om inte är ju inte hela Danmark återskapat och de kan inte titulera sig som först i världen.

Det är inte riktigt så enkelt, Grönland är en självstyrande provins belägen på danskt territorium i Nordamerika.
Så geografiskt tillhör det inte danmark...om det nu är geografin som ska återskapas.

Det där är vad jag skulle kalla för en petitess. Är det danskt territorium tillhör det Danmark.

Medlem
Skrivet av purjo:

Fråga: Grönland tillhör Danmark, har de återskapat hela det också? Om inte är ju inte hela Danmark återskapat och de kan inte titulera sig som först i världen.

Att du orkar. pinsamt.

1
Skriv svar