#25Things

Inaktiv
#25Things

Idag blir det ett litet inlägg för dom som vill veta mer om mig. Och ni har nog listat ut det med tanke på titeln. 25 saker ni inte visste om mig. Let's do it!

1: Jag är fruktansvärt rädd för flugor.
2: Jag har en Triforce tatuerad på mitt ena skulderblad.
3: Jag försöker lära mig japanska på egen hand.
4: Jag är galen i choklad.
5: Jag åt inte grönsaker innan jag blev typ 20.
6: Jag samlar på Disney-filmer.
7: Jag är extremt lat.
8: Jag älskar Metallica.
9: Jag var som liten ett fan av The Moffatts.
10: Jag hatar att laga mat, älskar att äta dock.
11: Jag älskar att baka.
12: Jag brukar rita/teckna/måla (eller ja, brukade innan jag fick barn ).
13: Jag har varit förlovad i nästan 5 år.
14: Jag äger alla Nintendos "main stream" konsoler.
15: Min favoritfärg är grön.
16: Jag är ett riktigt "Psych-o" (vet ni inte vad det är, Google is your friend).
17: Jag är beroende av salt.
18: Jag håller pennan med fyra fingrar.
19: Jag är galen i burkar och små lådor.
20: Jag har inte ägt en cykel på nästan 4 år (min förra blev sönderhoppad av några ungdomar).
21: Jag kan inte säga vilken bokstav som kommer efter en annan utan att rabbla upp alfabetet i huvudet (samma sak gäller månader).
22: Jag har extremt dåligt tålamod.
23: Jag hatar överraskningar.
24: Jag tror nästan på spöken (skriver nästan, för det skiftar från dag till dag typ ).
25: Jag kan inte stå på händer, hjula, gå ner i splitt eller spagat. Alltså inget av det alla kunde som barn.

Där har ni det, ett litet axplock av det som är jag Ni får mer än gärna dela med er av lite onödigt vetande om er också. Orkar ni inte med 25 saker, kan det ju räcka med 5. Som min kusin som är bäst på engelska skulle sagt, "Who is you?".

#blogg

signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
#25Things

Ok, då gör jag ett försök till en top 5:
1. Jag fascineras av seriemördare / massmördare. Jag läser om dem, jag ser dokumentärer, jag försöker förstå dem.
2. Jag är emot dödsstraff (Trots tidigare nämnda fascination).
3. Jag önskar dagligen att Gud kunde skicka tillbaka Kurt Cobain till Jorden och ta Justin Bieber istället.
4. Jag är ateist. (Vilket gör den föregående punkten lite knepig eftersom jag inte tror på guden som jag ber till)
5. Jag älskar att lösa korsord och brukar köpa tanttidningen Allers enbart för deras överlägsna korsordsbilaga. *skäms*

Sååå, det var de första fem jag kom på.

Inaktiv

Korsord och seriemördare, got it! ;D Kan helt klart hålla med om "The Biebs", inte ens Kanada vill ha tillbaka honom liksom

signatur

Medlem

Kör en Top five jag med

1. Jag älskar Disney. (Credds till dig för ditt filmsamlande Nineldo!)
2. Jag är en "färgoman", tycker om starka färgkombinationer.
3. Jag har svårt för barn i åldern 7-15.
4. Jag önskar jag fötts under mitten av 80-talet så att jag kunde få uppleva 90-talet.
5. Som liten gillade jag glamrock. Som tur var klädde jag mig aldrig som en glamrockare.

signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

4. Jag önskar jag fötts under mitten av 80-talet så att jag kunde få uppleva 90-talet.

Been there, done that. Allt var bättre på 90-talet.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Apministern:

Been there, done that. Allt var bättre på 90-talet.

Precis!

signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Tackar Apministern! Har kämpat med samlingen att bra tag ;P Började på VHS med pappa för mååånga år sedan, sen blev det till att få allt på DVD. Nu försöker jag övertala sambon om att vi ska skaffa alla filmer på Blue ray istället (går mindre bra kan jag tillägga)

signatur

1
Skriv svar