"Them tips and sich".
Är det bara jag som läser den där titeln med en sydstatsdialekt?
Anyway, blir ett lite annorlunda inlägg idag. Tänkte faktiskt låta er skriva, om ni vill. Skriva till mig om vad det är ni skulle vilja läsa mer av. Handlar egentligen inte så mycket om att jag inte vet vad jag ska skriva om, men gissar att vissa saker i mitt liv faktiskt inte intresserar den stora massan här på FZ (så som småbarnsrelaterade saker). Men jag kan ha fel!
Tänkte hur som haver kolla om det finns några som vill träda fram ur skuggorna och berätta vad jag gjort tidigare som ni vill ha mer av, eller någon som bara vill komma med förslag på vad ni skulle vilja läsa om.
Har en del idéer på lager som sagt, men skulle vara kul att veta vad ni som läser faktiskt vill läsa. Kommer aldrig, under några som helst omständigheter aldrig, skriva om mode eller bästa fiket i stan. Det får ni läsa någon annanstans.
Så tack till er som tar er tid att kika in på "Mushroom" ibland, och ett större tack till er som är med och kommenterar. Jag älskar att skriva så kul att veta att det faktiskt uppskattas av några i alla fall.
Take what you can, give nothing back! Yaarr!
Skriv om SPEL
Tänker du typ recensioner?
Conthox, i våran extrema "Svensson-vardag" så blir det nog inte så häftiga grejer. Men kan göra ett försök Och tack!
Det var mer ett lite skämtsamt svar eftersom de flesta FZ-bloggarna inte skriver så mycket om spel - egentligen! I thought this was a gaming site! HUMBUG!
Men riktiga förslag här då: Recensioner och spelnyheter tillförser redan FZ-redaktionen en, så varför inte skriva om dina egna spelminnen? Vi är alla gamers här och hade kanske tyckt det var kul att läsa något man kan relatera till och varit med om.
Skriv om SPEL
Tänker du typ recensioner?
Conthox, i våran extrema "Svensson-vardag" så blir det nog inte så häftiga grejer. Men kan göra ett försök Och tack!
Det var mer ett lite skämtsamt svar eftersom de flesta FZ-bloggarna inte skriver så mycket om spel - egentligen! I thought this was a gaming site! HUMBUG!
Men riktiga förslag här då: Recensioner och spelnyheter tillförser redan FZ-redaktionen en, så varför inte skriva om dina egna spelminnen? Vi är alla gamers här och hade kanske tyckt det var kul att läsa något man kan relatera till och varit med om.
Aha, skämtet gick helt over my head ;P
Men då utökar jag den biten ytterligare. Tack för feedback
Take what you can, give nothing back! Yaarr!