Fyllda lager kan pausa Xbox One-tillverkningen

Medlem
Skrivet av Tompa:

Tippar på kringtjänster, releasespel mm.

Med tanke på hur mycket MS skiter i dom länderna som är kvar så tvivlar jag på att det släpps några speciella spel.

Medlem
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av Johan Olander:

Ingen av konsolerna har något spel som får mig att bli eld och lågor. Same old, same old.

Same old?
Tycker att Titanfall och Plants vs zombies garden warfare är uppfriskande och kul, inget cod eller Halostil utan mer en egen stil.

Titanfall finns till PC och Garden Warfare är inget som motiverar ett köp av en 500-dollars maskin. Dessutom får det snart mikrotransaktioner och slutligen kommer det ut till Windows i sommar, alltså före Xbox One ens är officiellt släppt i Sverige.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv
Skrivet av Playcrafter:

Ingen vill ha nåt som ser ut som en VHS-spelare från 90-talet

Jadu.. och chassin till datorer har verkligen förändrats sen 90 talet? VHS är king

Medlem

Då kan de satsa mer på speltillverkningen/utvecklingen. ... kunde man ju önska iallafall...

Redaktör
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Tompa:

Tippar på kringtjänster, releasespel mm.

Med tanke på hur mycket MS skiter i dom länderna som är kvar så tvivlar jag på att det släpps några speciella spel.

Faan vad negativ du låter. Vänta och se.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Tompa:

Tippar på kringtjänster, releasespel mm.

Med tanke på hur mycket MS skiter i dom länderna som är kvar så tvivlar jag på att det släpps några speciella spel.

Faan vad negativ du låter. Vänta och se.

Så är det med fanboys Tompa, de ska alltid hitta något negativt om de andra.
Själv har man redan köpt en xbox one via import och är riktigt nöjd med den, en stadig maskin om än inte lika kraftfull som ps4an. De spelen som faktiskt är anpassade för de nya konsollerna ser för det mesta fantastiska ut.

Väntar på något intressant släpp till Ps4an så att man kan köpa en sådan också, i nuläget är ju utbudet något magrare till PS4an även om man kan få en mängd PC-titlar att spela på den. Men då har man ju sin PC att spela på för en bättre upplevelse.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Tompa:

Tippar på kringtjänster, releasespel mm.

Med tanke på hur mycket MS skiter i dom länderna som är kvar så tvivlar jag på att det släpps några speciella spel.

Faan vad negativ du låter. Vänta och se.

Realistisk kallas det Har svårt att se att varken Microsoft, Sony eller Nintendo nånsin skulle sitta och ruva på några speciella spel till release i Europa. Framförallt nu när MS redan släppt i vissa EU länder så det blir inte ens en hel-EU release.

Inaktiv

BRA:up:FINNS INGA SPEL SOM JAG VILL HA-TRIST:(

12
Skriv svar