Över 100 miljoner Need for Speed sålda
Och hur många av speed spelen är bra då ?
Underground och Shift och Carbon gillar jag, resten blä.
Antar att du är lite yngre. Porche var min favorit, most wanted var ok, men tycker det är så tråkigt att man ska trasha sönder en massa mellan uppdragen.
Och hur många av speed spelen är bra då ?
Underground och Shift och Carbon gillar jag, resten blä.
Antar att du är lite yngre. Porche var min favorit, most wanted var ok, men tycker det är så tråkigt att man ska trasha sönder en massa mellan uppdragen.
Hehe, nope är inte lite yngre, är nog lite äldre, 44 år,
Har lirat alla Need for speed,
det första speed man minns tyckte man att bilarna kändes som blyklumpar,
minns däremot inte vilken konsoll man lirade need for speed 1 på, eller också lirade man det på pcn för en massa år sen.
De bara skryter alltså? Inget firande? Inga 50% reor på alla NFS-titlar?
"Move along people, nothing to see here!" :>
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Vem köper skiten egentligen?
Porsche 2000, när Need for speed var i sin toppform.
Hot pursuit 2, fortfarande kvar uppe i glansens dagar även om det tappade lite.
Efter detta har det blivit ett så stort ras spikrakt nedåt och det tycks stanna på den nivån.
Körkänsla? Vart då?
Need for speed fenonem? Vart då?
förstår inte varför alla hyllar shift, det är skräp.
Det är ju uppenbarligen din åsikt, metacritic säger annorlunda
Är rätt många som har den åsikten iofs... i princip alla som hade hoppats på lite mer simulatorkänsla som de beskrev att spelet skulle ha...
Förvånansvärt många spelkritiker som inte verkar ha koll på vad de pratar om har man märkt i recensionerna om det riktigt dåliga arkad spelet NFS shift..