Säg grattis, I command it!

Det är inte lätt att fylla år.

Så... mycket... tårta...

Men vad jag saknar är några fina ord från mina goda vänner på FZ.

Förgyll min dag med en lyckönskning eller två, ni behöver inte ens mena det, jag tar det jag får ^^

...Blev förresten tvungen att sjunga Karaoke. Förutom mitt nyfunna hat mot mina släktingar så måste jag säga att jag kan framföra en grym tolkning av Marillion's "Freaks". Tyckte den passade med tanke på sällskapet.

Kanske ska fråga/tvinga Krister och Victor att sjunga med om/när Fragzone går upp igen. Calle på trummor.

Här är den riktiga versionen, kom ihåg att sjunga med inlevelse och gestikulera med (inte mot) publiken, involvera dig själv!

Fick de två första säsongerna av "Regular Show" på importerad DVD, Som Muscle man uttrycker det "Whoooooo".

#blogg

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

First!

Grattis gamle man unge man, må detta år bringa dig mycket glädje och Odens guldfyllda bägare. Må vindarna stå dig bi, både utanför- och innanför klädkammaren; må solen kasta en rosa skugga så att dina steg blir lätta och euforiska. Mot framtiden; mot horisonten!

signatur
Medlem

Grrrrrattis din muntergök!

Medlem

Grattis goa du kamrat!

signatur

Videomupp

Medlem

Du har mina och Cliff Richards gratulationer!

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Grattis!! Hoppas tårtan inte visar sig vara en lögn!

1
Skriv svar