Nytt Unreal på gång?

Medlem

Hittade denna på unrealnorth:

Skrivet av Bersy:
Skrivet av oakz:

This is not a new game or update for any of the games. However in many ways it is something better. I will not say any more than this

Epic Games makes something unreal about something which is not about games but better than games. Wait, what?

jag gissar på att det är en unreal mod för ut3 om man ska utgå från bersys inlägg.

jag vet faktiskt inte vem bersy är mer än att han verkar vara väldigt aktiv i epic forumet och har denna info i sin profil: Animation, Design, Sound Production. Significant experience with corporate identity design.


signatur

thank you, come again

Medlem

Om det är ett nytt unreal hoppas jag dem kör oldschool och skippar alla slags dialoger och filmsekvenser. Att spela igenom hela unreal är som en enda resa då alla banor är sammanhängande. Man tar sig verkligen någonstans helt själv och jag tycker det är en så jävla skön känsla.

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Molotov:

gillade aldrig första unreal.
visst var det snyggt men jag minns hur irriterad man var när man gick omkring och undrade vad är det som skadar en så är det nån ful liten blomma som spotta spikar på en eller nått.
sen var kännslan dålig också.
då tyckte jag mer om unreal 2 ist.

Dålig känsla i Unreal? Herregud! Unreal 2 var skit med KASS känsla. Vad fan har du käkat för nåt? Musiken/ljudet var också underbar i Unreal och spelet är en av de bästa spel som gjorts. Nånsin!

Lirade igenom spelet med en polare igen för bara några veckor sedan. Det håller fortfarande!

Hoppas verkligen att de kan göra ett nytt spel med samma stämning som i Unreal. Kommer aldrig glömma när man kom ut från det kraschade skeppet. Det såg så vackert ut samt ljudeffekterna...det var unreal!

jag har inte käktat nått speciellt men jag gillade helt enkelt inte unreal när det kom speciellt mycket.
minns mycket väl att jag kände, ja det här spelet har man sattsat 110% på grafiken sen har resten blivigt som det blev bara.

Varför jag var mer road av Unreal 2 vet jag inte, jag hade väll brist på andra spel att spela vid det tillfället
när 1an kom så var det quake för hela slanten.

ang UT-serien så måste jag säga att första unreal tournament (även kalla UT99) är det bästa, sen blev det ett försök att sno quakespelare till sig och sen sattsade man på stora kartor och fordon men det var försent tror jag.
UT3 var ett skämt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Unreal 1 är lätt det bästa FPS jag spelat.

Medlem

Det bästa med unreal var ju att man kunde spela död i mp


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Molotov:

gillade aldrig första unreal.
visst var det snyggt men jag minns hur irriterad man var när man gick omkring och undrade vad är det som skadar en så är det nån ful liten blomma som spotta spikar på en eller nått.
sen var kännslan dålig också.
då tyckte jag mer om unreal 2 ist.

Dålig känsla i Unreal? Herregud! Unreal 2 var skit med KASS känsla. Vad fan har du käkat för nåt? Musiken/ljudet var också underbar i Unreal och spelet är en av de bästa spel som gjorts. Nånsin!

Lirade igenom spelet med en polare igen för bara några veckor sedan. Det håller fortfarande!

Hoppas verkligen att de kan göra ett nytt spel med samma stämning som i Unreal. Kommer aldrig glömma när man kom ut från det kraschade skeppet. Det såg så vackert ut samt ljudeffekterna...det var unreal!

jag har inte käktat nått speciellt men jag gillade helt enkelt inte unreal när det kom speciellt mycket.
minns mycket väl att jag kände, ja det här spelet har man sattsat 110% på grafiken sen har resten blivigt som det blev bara.

Varför jag var mer road av Unreal 2 vet jag inte, jag hade väll brist på andra spel att spela vid det tillfället
när 1an kom så var det quake för hela slanten.

ang UT-serien så måste jag säga att första unreal tournament (även kalla UT99) är det bästa, sen blev det ett försök att sno quakespelare till sig och sen sattsade man på stora kartor och fordon men det var försent tror jag.
UT3 var ett skämt.

Av uppföljarna tyckte jag UT3 var det som var mest likt UT99.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Unreal var en av de bästa spel jag någon kommit över.

Musik, handling, känsla är bland det bästa jag upplevt i nån fps. Hoppas verkligen de utvecklar unreal 3. Fast med samma anda som i unreal.. då tror jag den kommer slå igenom hårt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Har bara kört UT 2003 men då jag lira det älskade jag det;)

Medlem

Åhh, kommer ihåg första Unreal. Vilken känsla när man kom ut ur Vortex Rikers första gången. Musik, miljöer... Riktigt häftigt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Hoppas det blir något grymt lir till XB360:D Hadde vart fräkt;)

Medlem

Nej fyfan för FPS på konsol.
Tillbaks till rötterna med alltihopa.

Inaktiv

Har mest bara spelat Unreal Tournament 2004 och jag gillar det faktiskt särskilt fordonskörning. Undrar vad det här nya Unreal Tournament är något att se upp till eller inte

Medlem

Det är på tiden! Senaste unreal som jag faktiskt spelade var unreal 2.

12
Skriv svar