Det här är Call of Duty: Advanced Warfare

Robot
Det här är Call of Duty: Advanced Warfare
Medlem
Det här är Call of Duty: Advanced Warfare

Nämen va fan Troy Baker.
En man av din kaliber sänker sig till ett CoD spel.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

Första gången sedan andra världskriget som jag är riktigt nyfiken på ett Call of Duty-spel.

Medlem

Tänkte först skriva något nedvärderande om detta spelet bara för att detta är ännu ett CoD spel. Men har kommit underfund med att hur mycket man gnäller ect så gör det inte att jag kommer tycka om spelen mer.

Så får hoppas att ni som köper spelet blir nöjda med det och har kul!


signatur
Medlem

CoD5:WaW påbörjade en utförsbacke man inte lyckats vända.

Kan säkert vara så att SP är kalaskul men för oss som känner att SP-tid är bortkastad MP-så lockar det föga.

Spelade det där som var free trial på Steam i helgen och det har åkt ut lika fort igen. När ett spel skriker KONSOLLPORT i ansiktet på dig så börjar det på minus och får svårt att jobba sig ur det.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Davwve:

Tänkte först skriva något nedvärderande om detta spelet bara för att detta är ännu ett CoD spel. Men har kommit underfund med att hur mycket man gnäller ect så gör det inte att jag kommer tycka om spelen mer.

Så får hoppas att ni som köper spelet blir nöjda med det och har kul!

kudos

Medlem

Trailern var iaf fräsigare än förväntat.

Medlem
Skrivet av withaknife:

Första gången sedan andra världskriget som jag är riktigt nyfiken på ett Call of Duty-spel.

oj! inte vanligt med 80-90åringar här


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Välditgt trevligt med Troy Baker och Kevin Spacey!

Frågan jag ställer mig är om jag kommer tycka att det är roligare/bättre än Titanfall i Multiplayer, vilket jag inte tror.

Medlem

Väldigt kul med Troy Baker och Kevin Spacey, Jag gillar fortfarande Cod kampanjerna och ser faktiskt fram emot den här kampanjen, snälla var bättre än Ghosts


signatur

Game long and prosper

Medlem

Känns lite för likt Titanfall och Crysis. Däremot verkar det intressant med Kevin Spacey och Troy Baker

Medlem

Hur fan kan någon vara intresserad av detta?

Ytterligare ett framtidsskräp som har massa plastvapen och högteknologiska tattargadgets...

Medlem

Det skaparna av CoD behöver göra för att höja mina ögonbryn, är att tillkännage en helt ny motor innan någon titel. Nya unreal motorn hade ju varit fint.

Medlem

Tragiskt att se en skådespelare som Kevin Spacey sälja ut sig så här till en högst medioker produkt

Medlem

Känns som ett mer "kreativt" CoD än föregångarna, och inte lika generiskt. Hoppas bara dom lyckats bra med gameplayet.

Medlem

Enligt gamespot:
"*The game runs on a new and unspecified game engine."

Det jag ställer mig skeptisk till, det sa dom om Ghosts också fast de visade sig ju vara samma gamla dom uppgraderat lite!

"According to to Activision, the new three-year Call of Duty development cycle meant that Sledgehammer Games was able to create a "near photorealistic world unlike any Call of Duty before."

Och det där tar nog priset i bs. Kanske stämmer om man jämför med gamla CoD-spel men det lilla man såg av trailern såg det mesta väldigt plastigt ut. Texturerna för specifika material var inte direkt övertygande!

Jag gillar faktiskt att man har gått så långt in i framtiden att man har fri artistisk frihet och att man kan gå lite djupare in i sci fi.

Sen så ska det bli intressant att se vad sledgehammer kokar ihop, helst då man också ligger bakom dead space.

Medlem

Dom tog mitt namn?!? Nu ska det stämmas!!
...

...

*Sarkasm*

Medlem

Jag ser faktiskt fram mot det här.
Länge sen jag köpte ett cod spel

Medlem

Får hoppas att DICE skapar ett nytt andra världskrigsspel, utan någon kampanj(Även fast det aldrig lär hända då konsoler finns). Renodlad action. Spitfires, messerschmitts i enorma luftstrider samtidigt som det rullar pansarpungar som matar sig fram på åkrarna. Perfekt för spelläget rush då tyskarna kan köra blitzkrieg. Mos, bomber & en massa explosioner!

Överraska oss DICE. Visa vad ni verkligen går för

Nu ska jag sluta blanda in andra spelföretag och spel. Var tvungen att skriva detta.

Cod ser inte dumt ut , men uttjatat är det definitivt.

Medlem

Helt och hållet upp till motorn om det blir något detta, den gamla är mjölkad till max.

Medlem

Inte Treyarch? Då kan det ju gå hur som helst. Black Ops har ju helt klart haft bäst MP av de senaste CoD...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Tror jag det blir bättre än MW3 och Ghost? Absolut. Jag tror faktiskt de fått sin skit samman lite. Faktum kvarstår dock att det är ett CoD, det får man aldrig glömma.

Medlem

Ljuset är så jävla fult, haha kunde inte hålla mig :P. Ser ut som gamla motorn med högre polygon count. Dom vet helt enkelt inte hur man gör en ny motor?

Medlem

Har spelat alla CoD vid release (eller nära release) sen MW3, men nu i och med Ghosts så kommer det inte hända igen i alla fall. Har aldrig vart med om en så dålig port förut. Grafiken var sämre än föregångaren (Black Ops 2) och presterade sämre.

Men att Troy Baker ska ge röst i spelet är positivt i alla fall.

Inaktiv

Köper aldrig ett CoD-spel igen efter Ghost. Usch!


signatur

War never changes.

Medlem

Nog för att CoD är uttjatat och sådär... men jag har faktiskt väntat på ett SciFi-ish CoD sedan MW2. Så detta lär nog bli ett köp.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ge mig en sammanställning av alla mellansekvenser med Kevin Spacey så är jag nöjd. Resten kan ni behålla.

Medlem

är så trött nu på cod spelar ingen roll vilka skådisar dom slänger in det blir ännu ett tröttsamt fps säkertb bara.

Medlem

- Jag klagar inte, jag gillar alla COD.
Fast det börjar ju bli liite tjatigt nu. B)


signatur

autograph

12
Skriv svar