Svält inte tillsammans i Don't Starve

Robot
Medlem
Svält inte tillsammans i Don't Starve

Holy shit!

Medlem

Vad jag har förstått så kommer expansionen att vara gratis för de som redan äger spelet. Andra får köpa en ihopklumpad version med lite högre pris än vanligt.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

ELF
Medlem

De kanske hade bestämt sig redan från början att de skulle ha med multiplayer, men de ville hålla det superhemligt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ELF:

De kanske hade bestämt sig redan från början att de skulle ha med multiplayer, men de ville hålla det superhemligt.

Skulle de vilja ha det "super hemligt" hade det varit mer värt att låta trådarna vara öppna tror jag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Äntligen!

Medlem

Glad att de ändrat sig! Jag älskar Don't Starve men multiplayer kändes alltid som något som saknades. Detta ser jag mäktigt fram emot!

Medlem

Äntligen, då kanske jag kan damma av spelet senare i år då. Solo survival har aldrig varit en större hit för min del, föredrar att uppleva det med en vän eller två. Finns inget underbarare än se sin vän dö av någon rosslig fiende. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Äntligen, då kanske jag kan damma av spelet senare i år då. Solo survival har aldrig varit en större hit för min del, föredrar att uppleva det med en vän eller två. Finns inget underbarare än se sin vän dö av någon rosslig fiende. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

Sista meningarna.. Haha <3

QRT
Medlem

Fifan va fint! Uamejen!

1
Skriv svar