Trailer visar Watch Dogs ljusskygga karaktärer

Robot
Trailer visar Watch Dogs ljusskygga karaktärer
Medlem
Trailer visar Watch Dogs ljusskygga karaktärer

är fan lite pepp på detta nu

Medlem

Jag hypar Watch Dogs for sure! Ser skitkul ut!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

På något underligt sätt känns det som om hypen har kommit tillbaka lite granna, i alla fall mer än det var för ett tag sen.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

På något underligt sätt känns det som om hypen har kommit tillbaka lite granna, i alla fall mer än det var för ett tag sen.

Kanske är för att dom släpper trailers?

Medlem

Kommer nog bli skoj.

Lite "synd" bara att de inte kunde inkludera första dlc'erna (den med T-Bone iaf) med grundspelet, lite likt Battlefield typ.
Season pass för 20 dollar är ifs inte så jätte mycket.

Season pass trailern för dem som missat:
https://www.youtube.com/watch?v=3VAM6njTlJs

FM-guru
F.d. Sisyr

Jävla tjat om denna hype vid varenda artikel om spelet - vem bryr sig? Det verkar kul och jag vill testa det, räcker för mig.

Medlem

Redan betalat för det, tror faktiskt att det kan vara värt 350 spänn

Skrivet av Fuidama:

Kommer nog bli skoj.

Lite "synd" bara att de inte kunde inkludera första dlc'erna (den med T-Bone iaf) med grundspelet, lite likt Battlefield typ.
Season pass för 20 dollar är ifs inte så jätte mycket.

Season pass trailern för dem som missat:
https://www.youtube.com/watch?v=3VAM6njTlJs

Tack för länken
Season pass skall införskaffas


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Skönt med lite nya ansikten

Medlem

Nu undrar jag varför man väljer att dra en presentation av karaktärer till en sån låt som Can't kill us av The Glitch Mob och helt iskallt missa att ta nytta av att para ihop höjdpunkterna i musiken med dito i trailern. Mest....Offbeat....Ever.

EDIT: det mesta


signatur

#PCMR

Medlem

Ett spel för kidds som vill vara häftiga. Målgrupp : pubertet ungdomar. nopp tror det är för hypat och blir tråkigt fort.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Ett spel för kidds som vill vara häftiga. Målgrupp : pubertet ungdomar. nopp tror det är för hypat och blir tråkigt fort.

Woohoo! Jag är ung igen!

Medlem

Jag tror att spelet blir underhållande. Men inget förköp, sådant gynnar aldrig spelindustrin eller min plånbok!

1
Skriv svar