Populära Battlefield-moddar spelbara efter serverdöden

Robot
Populära Battlefield-moddar spelbara efter serverdöden

Project Reality och Forgotten Hope 2 överlever Gamespys nedläggning.

#electronic-arts


Medlem
Populära Battlefield-moddar spelbara efter serverdöden

Trevligt för de som fortfarande spelar dom. Det är bara så synd att EA/Dice inte tillåter moddar i de nya spelen. Det hade varit riktigt intressant att få se Projekt Reality och Forgotten Hope med all förstörelse som Frostbyte ger oss.

Medlem

Åh, en helt ny artikel baserat på min fråga i föregående nyhet?

Nää men det är ändå gött att veta att det inte är helt kört iallafall

Geeks Gaming
Medlem

Kör FH2 nästan dagligen numera. Otroligt spännande och en härlig change of pace från BF4, som jag ändå gillar.

Thank you.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

dmn
Medlem
Skrivet av Jozo:

Trevligt för de som fortfarande spelar dom. Det är bara så synd att EA/Dice inte tillåter moddar i de nya spelen. Det hade varit riktigt intressant att få se Projekt Reality och Forgotten Hope med all förstörelse som Frostbyte ger oss.

EA är ju rädda att moddar innebär minskad DLC-försäljning, så...

Medlem

Project Reality klarar sig alldeles utmärkt, de har jobbat med det nya systemet sedan julas.

Medlem

Ni som har kört project reality kan ni förklara vad det är, vad det gör och vad som är bra med den modden

Medlem

Project reality är ett mod till Battlefield 2 där tyngdpunkten är realism och balans. Det har varit i utveckling i 7 år och 1.0 släpptes runt julas. Otroligt kul om man spelar med rätt personer och har rätt inställning.

Om du vill veta mer va inte rädd att PMa mig eller så kan du kollar på lite videos.

https://www.youtube.com/user/TheSkridpomfrit/videos

Avstängd
Skrivet av Jozo:

Trevligt för de som fortfarande spelar dom. Det är bara så synd att EA/Dice inte tillåter moddar i de nya spelen. Det hade varit riktigt intressant att få se Projekt Reality och Forgotten Hope med all förstörelse som Frostbyte ger oss.

Har spelat PR och de hade varit bortom denna värld, så sjukt snyggt om de bara hade varit ok :/

Avstängd
Skrivet av dino_kov:

Ni som har kört project reality kan ni förklara vad det är, vad det gör och vad som är bra med den modden

Tänk dig ett förenklad arma spel, de är enklast att förklara det så

Medlem
Skrivet av Jozo:

Trevligt för de som fortfarande spelar dom. Det är bara så synd att EA/Dice inte tillåter moddar i de nya spelen. Det hade varit riktigt intressant att få se Projekt Reality och Forgotten Hope med all förstörelse som Frostbyte ger oss.

Säg inte det, men det blir inte på Frostbyte. Den är ju för "svår" för oss i PR teamet påstår Dice....
Men det blir bättre än ni kan ana iaf. Stay tuned for more...

Medlem

nice va gött att höra

Medlem

Jag fullkomligt ÄLSKAR Project Reality och Forgotten Hope 1/2.

Kanske dags att börja köra lite igen.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av Jozo:

Trevligt för de som fortfarande spelar dom. Det är bara så synd att EA/Dice inte tillåter moddar i de nya spelen. Det hade varit riktigt intressant att få se Projekt Reality och Forgotten Hope med all förstörelse som Frostbyte ger oss.

Säg inte det, men det blir inte på Frostbyte. Den är ju för "svår" för oss i PR teamet påstår Dice....
Men det blir bättre än ni kan ana iaf. Stay tuned for more...

Oh, nu blev jag nyfiken

Inaktiv
1
Skriv svar