Se Left 4 Dead 2-introt

Medlem

Jag har sådär jättesvårt att tro att det var en "läcka"

Source motorn visar igen varför den piskar allt motstånd på fingrarna, jäklar vilka modeller även om det inte är in-game.

Medlem

Hela trailern får mig att le


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

När i nästa vecka släpps demot?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

När i nästa vecka släpps demot?

Om du har förhandsbokat spelet så är det nu på tisdag som gäller, annars får du vänta till den 3:e november.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Hur ser det ut när man lirar detta (eller ettan) online? Vad jag menar är ifall man kan hoppa in i någons spel eller måste man skapa ett spel själv (eller med sina vänner)? Jag känner ingen som spelar detta men jag själv är riktigt sugen.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Killen med kepsen är himla lik.... ni vet boink snubben från Team Fortress 2... spanaren XD

"Läckt" jovisst...

JB
Medlem
Skrivet av Insomniac:

Source motorn visar igen varför den piskar allt motstånd på fingrarna, jäklar vilka modeller även om det inte är in-game.

Hah. Nä det är inte in-game.

Det är inte Source motorn.

Det är CG trailer.

När spel görs, så skapas high-polygon modeller.
Sen när de skall in i själva spelet så sänker de polygonerna VÄLDIGT mycket, så det ser märkbart mindre snyggt ut, samt kräver väldigt mindre datorkraft.

Sen är det mycket bättre ljussättning i CG trailern än i in-game.

Medlem

HEHE, me want!

Hm,, Redneck killen åker visst på mycket spö i videon.. ska försöka hålla mig borta att spela honom

Medlem
Skrivet av crowbar82:

Hur ser det ut när man lirar detta (eller ettan) online? Vad jag menar är ifall man kan hoppa in i någons spel eller måste man skapa ett spel själv (eller med sina vänner)? Jag känner ingen som spelar detta men jag själv är riktigt sugen.

Vad tror du att det här är? OFDR eller MW2?? *LOL*
Jodå, du kommer kunna hoppa in i redan pågående spel hur lätt som helst
Skulle du starta ett eget spel så styrs gubbarna av AI'n ända tills någon annan spelare joinar och tar över AI'ns gubbe

Medlem

Ser kul ut, visste att 2:an skulle erbjuda precis det som första spelet saknade och bli riktigt bra. Får bara hoppas det inte blir långtråkigt lika fort...

Medlem

Riktigt synd att detta inte kommer till PS3 måste jag säga för en gångs skull.
Köttaspel á la Left4Dead är jävligt skoj.

Att säga att source engine slår andra på fingrarna håller jag inte med om dock.

Medlem

aaaahhhh såga zombies!!!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

tufft. ser fram emot lite nya kampanjer. left 4 dead i all ära, men när man väl klarat av alla kampanjer på expert finns inget mycket kvar att göra. versus är väl ok, men föredrar coop-delen.

Medlem

Riktigt bra video

Medlem

Samma som ettan än hur bra trailer de gör.

Inaktiv

Helt fantastiskt.

Medlem

oh jefflar vilken fint intro
Den ägde ju Left 4 dead 1's intro med hästlängder
Oh fan hoppas man kan få ihop cash snart.

Medlem

^^ köper nog


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

En bra trailer betyder ju inte att det blir ett bra spel, men det såg lockande ut, verkligen.

Medlem

Nu blev jag riktigt sugen på L4D trots att jag aldrig lirat det förut. Lär köpa det då Valve rear ut ett paket med både ettan och tvåan, dvs. möjligen redan i mellandagarna.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Har precis börjat med ettan vilket är riktigt kul och stressigt. Får vänta innan jag skaffar tvåan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Usch vilka tråkiga karaktärer! Blev inte alls sugen att köpa det efter att ha sett den här trailern.

Medlem

Helikopter av choklad, den tanken funkar alltid

Grymt intro blir ett givet köp.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

jag vill ha demot nu! "#¤% yea

Medlem

Hm... får se om det blir ett köp. Ledsnade lite på första spelet. Fast zombies är ju alltid zombies.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Insomniac:

Jag har sådär jättesvårt att tro att det var en "läcka"

Source motorn visar igen varför den piskar allt motstånd på fingrarna, jäklar vilka modeller även om det inte är in-game.

Hehe du får gärna utveckla hur du menar med piskar? In game ser spelet faktiskt riktigt ålderdomligt ut och precis lika tråkigt ut som 1 var/är.

Har lika svårt att förstå hypen kring detta som Halo men vissa företag behöver förfan inte ens lägga manken till innan folk lovordar det.

Skrivet av Hardboiled15:

Säga vad man vill om Vavle men jag kommer att köpa det här spelet och det där introt var så jävla bra! Spelet verkar vara bättre än L4D1 på så många olika sätt.

Jaha men jag kommer iallafall inte gå oå det där igen.


signatur
Medlem

coach ska man va

Medlem

Haha, skön humor. Snubben med kepsen blir min nya stammis, han och jag delar samma motto

Ska spela demot, men ska jag köpa spelet? Om tillräckligt med folk gör det och bojkotten bryter


signatur

Game long and prosper

123
Skriv svar